دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

تشخیص کیفیت چراغ خودروهای چینی در هنگام خرید

تشخیص کیفیت چراغ

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با سوال تعداد زیادی از شما دوستان درباره خرید و تشخیص کیفیت چراغ خودروهای چینی صحبت کنبم.شما به راحتی می توانید در هنگام خرید قطعه مخصوصا چراغ چند نکته را دقت کنید,تا قطعه با کیفیت را خریداری کنید.البته باز تشخیص چراغ شرکتی اصلی از چراغ وارداتی نیاز به مقایسه دیداری هر دو در کنار هم دارد.برای خرید چراغ خودروهای چینی اول از همه باید از فروشگاه مطمئن سفارش دهید. در صورت بروز مشکل بتوانید پیگیری انجام دهید.البته قیمت قطعه هم باید با کیفیت هم خوانی داشته باشد.قیمت چراغ اصلی و شرکتی خودروهای چینی در بیشتر فروشگاه ها یکسان می باشد.

تشخیص کیفیت چراغ خودروهای چینی

انواع کیفیت چراغ خودروهای چینی

در کل برای تشخیص کیفیت چراغ خودروهای چینی و خرید چراغ خودروهای چینی باید بدانید که به سه دسته از لحاظ کیفی تقسیم می شوند. دسته اول چراغ های شرکتی اصلی می باشند.دومی وارداتی کیفیت اصلی و دسته سوم وارداتی درجه می باشد.دسته اول بالاترین کیفیت چراغ را دارد.این کیفیت همان اصلی خودرو که از کارخانه تولید شده می باشد.قیمت چراغ شرکتی و اصلی خودروهای چینی چون بالاترین کیفیت را دارد از همه بالا تر اشت.دسته دوم کیفیت مشابه اصلی دارد.اما این قطعات توسط شخص وارد شده و شرکت خودرو ساز وارد نکرده.قیمت این مدل هم کم پایین تر از شرکتی می باشد.دسته سوم کیفیت و قیمت بسیار پایینی دارد.البته طول عمر این چراغ هم خیلی پایین است و زود خراب میشود.

چگونه کیفیت چراغ را تشخیص دهیم

با توجه به اینکه محصولات مشابه زیادی با کیفیت های متفاوت در بازار موجود می باشد باید توجه داشته باشید که کیفیت این محصولات مخصوصا در رابطه با چراغ های خودرو بسیار متاوت است.  چند راه برای شناخت کیفیت چراغ وجود دارد اول اینکه جنس روی چراغ باید از جنس طلق پلاستیکی با کیفیت می باشد این طلق به حدی کیفیت دارد و شفاف است که ظاهر شیشه ای می باشد سطح روی چراغ باید صاف و یکدست باشد . همچنین هنگام نصب چراغ براحتی در جای خود قرار میگیرد. البته چراغ شرکتی با لیبل و کارتن شرکتی باید به مشتری تحویل داده شود. چون این لیبل قابل کپی کردن نیست می توان راحت تر شناخته شود. کیفیت وارداتی درجه یک نیز دقیقا مانند شرکتی می باشد. اما داخل کارتن شرکت و لیبل دار نیست. اما کد فنی پشت قطعه حتما باید خورده باشد.

سایر مطالب سایت

ما سعی داریم تا در سایت کارکیتس اطلاعات فنی شما را بالا ببریم.برای همیندر رابطه با هر قطعه چندین مطلب منتشر می کنیم.در ارتباط با چراغ خودرو مطالب زیادی منتشر شده.دلیل کدر شدن چراغ خودرو اطلاعات مفیدی به شما می دهد.اگر قصد تعویض طلق چراغ خودرو را دارید حتما این مطلب را بخوانید.برای افزایش پخش نور چراغ جلوی خودروی خود حتما این نکات را بخوانید.تمامی مطالب ما برای بالا بردن آگاهی و کاهش هزینه های شما در سایت نوشته شده.شما می توانید با اعلام نظارت خود در زیر هر مطلب کمک خوبی به بهبود خدکمات ما کنید.

 

4 دیدگاه در “تشخیص کیفیت چراغ خودروهای چینی در هنگام خرید

  1. reyhaneh گفت:

    سلام قیمت چند

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      سلام برای استعلام قیمت با فروشگاه تماس بگیرید ممنون

  2. reyhaneh گفت:

    چطور باید سفارش داد

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      می تونید تلفنی یا حضوری سفارش بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *