دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

راه حل افزایش نور چراغ جلوی خودروهای چینی

افزایش نور چراغ جلوی خودروهای چینی

در این مطلب می خواهیم در رابطه با حل مشکل بسیاری از خودروهای چینی بپردازیم.بنا به درخواست شما دوستان در رابطه با افزایش نور چراغ جلو  در خودروهای چینی و دلیل کم نور بودن چراغ جلوی خودروهای چینی صحبت می کنیم.در مطالب دیگر راجع به دلیل کدر شدن چراغ خودرو صحبت کردیم.همچنین در رابطه با نحوه تعویض طلق چراغ در همین سایت صحبت شده.

دلیل کم نور بودن چراغ جلوی خودروهای چینی

کم نور بودن چراغ جلوی خودروهای چینی چند دلیل می تواند داشته باشد. البته شاید این مشکل برای خودروهای صفر کیلومتر چینی وجود نداشته باشد. این امر دو دلیل اساسی دارد. یکی از بدی خودروهای چینی این است که به مرور زمان کیفیت قطعات افت می کند. دلیل اول افت کیفیت طلق چراغ خودرو می باشد. دلیل دوم افت کیفیت لامپ های چراغ می باشد. هر دوی این مشکلات قابل حل می باشد. اگر طلق چراغ خودروی شما کدر شده میتوانید با مواد مخصوص این کدری را برطرف کنید. برخی خودروهای چینی طلق جداگانه دارد و می تواند تعویض شود. برای مشکل لامپ هم می توانید از هدلایت هایی که با آمپر خودروی شما هم خوانی دارد تهیه کنید.

افزایش نور چراغ جلوی خودروهای چینی

دلیل کدر شدن طلق چراغ خودروهای چینی

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که با تعویض چراغ خودرو پس از مدتی شاهد این باشید که طلق چراغ شروع به زرد شدن کند و یا نور را به خوبی پخش نمیکند و یا این مشکل پیش بیاید که بعد از شستن خودرو در کارواش داخل چراغ آب جمع شود .این ها همه نشانه ی این است که شما از چراغ جنس مرقوب استفاده نمی کنید و کیفیت چراغ درجه 2 می باشد . در هنگام خرید هرگونه چراغ حتما به جنس پلاستیک استفاده شده در آن و کیفیت طلق رویی حتما دقت کنید.

افزایش پخش نور چراغ جلو

از معضلات رانندگان در شب کاهش سطح دید می باشد.از جمله آیتم هایی که برای ایمنی خودرو داده می شود تامین نور چرغ جلو و عقب در شرایط مختلف می باشد.با توجه به همین موضوع چراغ های خودرو طراحی می شود.در حقیقت طراحان باید استانداردها را رعایت کنند.برای همین در طراحی محدودیت هایی ایجاد می شود.اما برای افزایش نور خودرو چه راه هایی وجود دارد.در اصل شما ابتدا باید سطح شیشه ای چراغ جلو خودروی شما شفاف باشد.برای این کار نباید خودرو را کثیف نگه دارید.

سعی کنید زمان مشخصی را برای شتشوی خودرو اختصاص دهید.حد اقل یک دستمال حوله ای برای تمیز کردن جراغ های خودرو داشته باشید.اگر چراغ نیاز به تعویض داشت حتما کیفیت اصلی را جایگزین کنید.چون چراغ بی کیفیت بعد از مدتی کدر می شود.می توانید از هدلایت استاندارد با پخش نور خوب استفاده کنید.سعی کنید چراغ زنون را در پروژکتور جلو استفاده کنید.البته نیاز به باطری قوی تر دارید.

خرید چراغ خودروهای چینی

همانطور که گفتیم یکی از عوامل افزایش نور چراغ جلو استفاده از چراغ اصلی می باشد.برای شناخت چراغ های با کیفیت مطالب ما را بخوانید..شاید خودروهای مدل پایین دارای چراغ های کدر می باشند را درخیابان بسیار دیده باشید.حتی یک چراغ کدر شده و چراغ دیگر شفاف است.دلیل این امر استفاده از چراغ غیر اصلی می باشد.برای خرید چراغ اصلی باید از فروشگاه معتبر خرید کنید.شما می توانید از فروشگاه کارکیتس قطعات با کیفیت اصلی تهیه نمایید.ما در این فروشگاه قطعات با دو کیفیت به درخواست مشتریان ارائه می کنیم.یکی کیفیت اصلی شرکتی و دیگری قطعات وارداتی با کیفیت اصلی. البته کیفیت دوم برای مشتریان مقرون به صرفه تر می یباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *