دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

افزایش پخش نور چراغ جلو جیلی و سایر خودروهای چینی

افزایش پخش نور چراغ جلو

شاید در هنگام رانندگی با خودروی جیلی در شب, احساس کنید میزان پخش نور چراغ جلوی خودروی شما کمی ضعیف می باشد. این مورد چند دلیل دارد. در این مطلب می خواهیم در رابطه با افزایش پخش نور چراغ جلو جیلی و سایر خودروهای چینی صحبت کنیم. البته در رابطه با تشخیص کیفیت چراغ جلو جیلی امگرند سواری و سایر خودروهای چینی نیز صحبت می کنیم.

نکات فنی جیلی امگرند

خودروی جیلی امگرند 7 یا همان جیلی سواری از جمله خودروهای چینی وارد شده به ایران است. با توجه به اینکه تبلیغات زیادی برای آن نشد ولی طرفداران زیادی پیدا کرد. این خودرو در ابتدا که وارد شد فقط مدل دنده ای داشت. بعد از یک سال مدل اتومات آن نیز وارد شد. چهره ی جیلی سواری از ابتدا تا به الان تغییر زیادی نکرد. فقط در قسمت چراغ جلو و رنگ داخلی چراغ ها تغییراتی داشت. هنگامی که جیلی وارد ایران شد دارای چراغ جلوی کریستالی بود. در مدل جدید تر چراغ جلو جیلی امگرند سواری داخلی مشکی داشت. البته کسانی که بخواهند می توانند این چراغ ها را تعویض کنند چون پایه و قالب چراغ ها یکی می باشد.

افزایش پخش نور چراغ جلو جیلی

این تفاوت در عکس ها مشهود است.

افزایش پخش نور چراغ جلو جیلی

کیفیت چراغ جلو اصلی خودرو

در کل کیفیت قطعات به سه دسته کلی تقسیم می شوند. قطعات اصلی یا شرکتی که دارای بالا ترین کیفیت و بالا ترین قیمت می باشد. قطعات وارداتی درجه یک که مشابه اصلی می باشد. کیفیت این قطعات بالا می باشد. قیمت قطعات وارداتی درجه یک از قطعات اصلی پایین تر است. دسته ی سوم قطعات وارداتی درجه دو می باشد. این قطعات دارای پایین ترین کیفیت و پایین ترین قیمت می باشد.

تشخیص کیفیت چراغ ها

 تشخیص کیفیت چراغ کار دشواری است. شما زمانی می توانید کیفیت قطعه ی خوب و بد را متوجه شوید که هردوی آنها در کنار هم باشند. اما ما به چند نکته اشاره می کنیم. چراغ با کیفیت نور را به خوبی و یکدست پخش می کند. جنس طلق روی چراغ بسیار شفاف است. پشت چراغ که پایه ها در آن قسمت قرار دارند دارای کد فنی می باشد. البته با این حال شما به راحتی نمی توانید جنش شرکتی را از وارداتی درجه یک تشخیص دهید. اما نکته مهم این است که قطعه ی وارداتی درجه دو را جای قطعه ی اصلی نخرید.

فروشگاه لوازم یدکی کارکیتس

ما در این مجموعه سعی داریم با شفاف سازی در مورد کیفیت و قیمت قطعات علاوه بر راهنمایی مشتریان برای خرید قطعات مورد نیاز در وقت و هزینه مردم عزیز هم صرفه جویی کنیم. همچنین ما مشتریان را از کیفیت قطعه مطلع می کنیم. اگر قرار باشد قطعه ی وارداتی برای مشتری ارسال شود حتما توضیحاتی ارائه می شود. برای ما اعتماد مشتری بسیار بسیار مهم است. در ادامه چند قطعه از خودوری جیلی امگرند 7 که در فروشگاه کارکیتس موجود است را برای شما قرار می دهیم.

ارتباط با ما

در ادامه از شما دوستان عزیز درخواست می کنیم تا ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید. همچنین می توانید در کانال ما در سایت آپارات عضو شوید. تمامی کلیپ های آموزشی ما در این کانال قرار دارد. نام کانال آپارات ما کارکیتس می باشد. همچنین می توانید مطالب مفید دیگر را در سایت در باره ی خودروی جیلی مطالعه کنید. نظرات خود را درباره ی خدمات ما در انتهای هر مطلب بیان کنید تا خدمات بهتری ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *