دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

طبق خودرو چیست و چه زمانی باید تعویض شود ؟

طبق خودرو چیست ؟

طبق خودرو چیست.این قطعه از جنس آهن می باشد.در جلو و عقب هر محور و در دو سمت خودرو به کار برده می شود.که در بعضی خودرو ها در هر سمت دارای یک طبق یا بیشتر می باشد.در برخی خودرو ها مانند نیسان پاترول بدون طبق هستند. طبق ها در هر دو سمت از یک طرف به سیستم تعلیق و از سمت دیگر به شاسی خودرو متصل هستند.که دو سر این طبق ها دارای بوش می باشد که این بوش ها بوش بزرگ و کوچک می باشد.در ادامه به زمان تعویض طبق خودرو چینی اشاره می کنیم.

طبق خودرو چیست

 زمان تعویض طبق خودرو

طبق خودروها در دو صورت تعویض می شود.اول اینکه در اثر ضربه کج شود.در این صورت قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود.مورد دوم تعویض بوش طبق ها برای بار دوم است.در صورتی که یکبار بوش طیق را تعویض کردید.برای بار دوم باید طبق را عوض کنید.زیرا در زیر دستگاه پرس جای بوش طبق گشاد می شود.برای همین بار دوم بوش طبق به خوبی داخل آن چفت نمی شود.جلوبندی خودرو باید خیلی چک شود تا از بروز هزینه های دیگر جلوگیری شود.

طبق خودروهای چینی

برای نمونه در این مطلب طبق خودروی جک جی 5 را برای شما بررسی می کنیم.برای اطلاع از چگونگی تفاوت این طبق ها باید به بوش طبق های کوچک آن که اصطلاحا به بوش شکلاتی معروف هستند نگاه کرد.در طبق های سمت راست بوشهای کوچک یا بوش های شکلاتی صاف و در طبق های سمت چپ بوش های شکلاتی انحنا دار می باشد.البته طبق های راست اختلاف قیمت کمتری نسبت به طبق های چپ دارند.طبق جلو جک جی 5 از محصولات شرکت جک می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی کارکیتس به فروش اینترنتی می رسد.

خرید جلوبندی از فروشگاه

شما میتوانید با خریداین کالا از فروشگاه خودتان ضمن اطمینان از اصالت و دقیق بودن کالا و گارانتی شدن آن خرید سریع و آسانی راهمراه با قیمت مناسب تجربه کنید.خودروهای جک جی 5 دارای دو نوع گیربکس اتومات و دنده می باشد. که در نوع طبق هم متفاوت می باشد. البته طبق های سمت راست این خودرو سمت شاگرد در نوع دستی و اتومات یکسان می باشد و تفاوت طبق ها در سمت چپ آن سمت راننده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *