دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

بهترین روش برای تشخیص خرابی فن آب خودرو های چینی

فن آب خودرو چیست ؟

فن آب قطعه ای است پلاستیکی و دارای پره و موتور فن که در جلوی خودرو و جلوی رادیاتورآب قرار می گیرد.وظیفه آن خنک کردن رادیاتور آب می باشد. فن کولر و فن آب به طورت مجزا می باشند.در بعضی خودرو به صورت متصل به هم هستند.اصطلاحا به آن فن دو قلو می گویند که در خودرو جک جی 5 به صورت جدا جدا می باشد.دلیل خرابی فن آب خودرو میتوان به موتور آن که موتور فن می باشد اشاره کرد.معمولا خرابی آن به دلیل گیرپاچ کردن موتور است و اتفاق دیگر می تواند در تصادفات باشد که فن به علت ضربه صدمه دیده و از بین برود.

بهترین روش برای تشخیص خرابی فن آب

همانطوری که می دانید فن خودرو وظیفه خنک کردن دارد.پس هرگاه آمپر آب دمای بالاتر از استاندارد را نشان داد,احتمال خرابی فن آب وجود دارد.البته خرابی فن از صدای آن قابل تشخیص است.وقتی آمپر آب خودرو بالا می رود,باید خودرو را فورا متوقف کنید.وقتی خودرو ایستاد باید فن خودرو وصل باشد.یعنی صدای فن به گوش می رسد.اگر چنین صدایی نشنیدید فن از کار افتاده.

زمان تعویض فن خودرو

بعد از تشخیص ابتدایی خرابی باید مدتی صبر کنید و خودرو را خاموش کنید.آمپر که پایین آمد فورا به نزدیک ترین برقکار مراجعه کنید.فن خودرو های چینی به صورت یکجا و کامل عوض می شود.این بدین معنی است که موتور فن,قاب فن و پروانه فن جداگانه عوض نمی شود.

خرید اینترنتی

فن آب از محصولات بازرگانی می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی کارکیتس به فروش اینترنتی می رسد.همچنین شما میتوانید با خریداین کالا از فروشگاه خودتان ضمن اطمینان از اصالت و دقیق بودن کالا و گارانتی شدن آن خرید سریع و آسانی راهمراه با قیمت مناسب تجربه کنید.برای آموزش بیشتر در این رابطه می توانید مطلب “هنگام خرابی فن کولر از خودرو استفاده نکنید” را مطالعه نمایید.

 

[aparat id=”j3MSz”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *