دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

هنگام خرابی فن کولر از خودرو استفاده نکنید

نقش فن در خودرو

فن کولر قطعه ای است پلاستیکی و دارای پره و موتور فن که در جلوی خودرو و جلوی رادیاتور قرار می گیرد.وظیفه آن خنک کردن رادیاتور می باشد.در صورت خرابی فن خودرو به خوبی کار نمیکند و فضای داخلی را خنک نمیکند.فن کولر و فن آب خودروهای چینی به طور مجزا می باشند.در بعضی خودرو به صورت متصل به هم هستند.اصطلاحا به آن فن دو قلو می گویند.در خودرویی مانند جک جی 5 به صورت جدا جدا می باشد.در برخی خودرو ها فن آب و کولر به هم متصل می باشند که اصطلاحا فن دوقلو نام دارد.در هر صورت هنگام خرابی فن از خودرو استفاده نکنید.

فن کولر خودروهای چینی

خرابی فن کولر خودروهای چینی

از دلایل خرابی فن خودرو میتوان به موتور آن که موتور فن می باشد اشاره کرد.معمولا خرابی آن به دلیل گیرپاچ کردن موتور است .اتفاق دیگر می تواند در تصادفات باشد که فن به علت ضربه صدمه دیده و از بین برود.همچنین موتور فن هم امکان دارد بسوزد که در این صورت نیز باید فن کامل عوض شود.

خرید این محصول

فن کولر خودروهای چینی از محصولات بازرگانی نادری می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی کارکیتس به فروش اینترنتی می رسد. همچنین شما میتوانید با خرید این کالا از فروشگاه خودتان ضمن اطمینان از اصالت و دقیق بودن کالا و گارانتی شدن آن خرید سریع و آسانی راهمراه با قیمت مناسب تجربه کنید.برای خرید اینترنتی از سایت کارکیتس و مشاهده سایر قطعات موتوری خودوری جک از این لینک وارد شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *