دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

قطعات مصرفی 530 را با چه کیفیتی بخریم ؟

خلاصه مطلب قطعات مصرفی 530

به دلیل سر در گمی بسیاری از صاحبان خودروهای چینی در بازار لوازم یدکی امروز برای شما توضیحات مهمی داریم.این توضیحات در قالب لوازم یدکی 530 عنوان می شود.اما برای کلیه خودروهای چینی مخصوصا چری صدق می کند.به این مطلب خوب دقت کنید.چون در صورت عدم آگاهی از این مطالب امکان دارد قطعات معیوب و غیر اصلی را به عنوان اصلی به شما بفروشند.علاوه بر این درباره معایب فنی ام وی ام 530 مطلب کاملی منتشر کردیم.اما اینجا به شما آموزش می دهیم چگونه استعلام قیمت خرید لوازم یدکی 530 را دقیق بگیریم ؟ قطعات مصرفی 530 باید در سرویس های دوره ای منظم تعویض شود. در مطلبی در رابطه با چک لیست سرویس های دوره ای مخصوص خودروهای چینی صحبت می کنیم. باید در نظر داشته باشید سرویس دوره ای در خودروهای چینی جزو حیاتی ترین موارد است. حتما افرادی را دیده اید که از کیفیت پایین خودروهای چینی شکایت دارند. اما باید از این افراد بپرسید چقدر به ین سرویس ها اهمیت داده اند. یا اینکه از چه کیفیت قطعاتی استفاده کرده اند.

چگونه کیفیت لوازم 530 را تشخیص دهیم؟

کیفیت لوازم یدکی از ابتدا هم متفاوت بوده.باید کمی اطلاعات فنی داشته باشید.در این صورت احتمال اینکه قطعه اصلی بخرید زیاد است.اما در کل باید از فروشگاه معتبر لوازم مورد نیاز را تهیه کنید.اعتبار فروشگاه به سابقه فعالیت و جواز های کسب است.به راحتی می توانید این موارد را استعلام بگیرید.فروشگاه کارکیتس تمامی این جوازها را اخذ کرده.اما در رابطه با کیفیت لوازم یدکی 530 و قیمت خرید لوازم 530 باید این اطلاعات را داشته باشید.اول اینکه ما کیفیت لوازم را به 4 دسته تقسیم کردیم.در ادامه با این دسته ها آشنا می شوید.

قطعات مصرفی 530

انواع کیفیت لوازم 530 موجود در بازار لوازم یدکی

همانطور که گفتیم لوازم یدکی را به 4 دسته اصلی تقسیم می کنیم.با شناخت این دسته ها هم به راحتی استعلام قیمت خرید لوازم یدکی 530 را می گیرید,هم به راحتی می توانید با فروشنده ارتباط برقرار کنید و نشان دهید دقیق می دانید که دنبال چه کیفیتی هستید.بیشتر ضرری که مشتریان متحمل می شوند بر اثر همین نا آگاهی است.دسته اول از لحاظ کیفیت مربوط به قطعات شرکتی اصلی می شود.لوازم شرکتی اصلی در واقع همان قطعات فابریکی اصلی خودرو می باشد.کیفیت این دسته همان کیفیت اصلی فابریکی خودرو می باشد.دسته دوم قطعات وارداتی درجه یک هستند.این قطعات در اصطلاح افتر مارکت ( after market ) نام دارند.بدین معنی که کیفیت قطعات اصلی را دارند.اما به دلیل قوانین نمی توانند از نام رسمی شرکت تولید کننده قطعات اصلی استفاده کنند.کیفیت این دسته همانند قطعات شرکتی می باشد.دسته سوم وارداتی درجه دو می باشد.این قطعات فقط ظاهر قطعات را دارند و خیلی بی کیفیت می باشد.دسته آخر قطعات ایرانی می باشد.خود قطعات ایرانی دسته های مختلفی دارند.

قیمت لوازم با کیفیت های مختلف به چه صورت است؟

برای فهیمدن قیمت خرید لوازم 530 با کیفیت های مختلف یک دسته بندی دیگری برای شما قرار دادیم.این دسته بندی بر اساس قطعات خودرو می باشد.تمام این دسته بندی ها برای راحتی کار شما انجام می شود.دسته بندی های سایت کارکیتس هم به همین ترتیب انجام شده.دسته لوازم موتوری 530,لوازم جلوبندی 530,لوازم بدنه 530,چراغ های 530,ترمز های 530,لوازم گیربکس 530 از جمله این دسته بندی هاست.حالا به تفکیت در رابطه با قیمت و کیفیت این دسته بندی ها توضیح می دهیم.

لوازم موتوری 530 چند کیفیت دارد؟

شاید مهمترین دسته لوازم یدکی خودروی 530 قطعات موتوری خودرو می باشد.باید بدانید که حتما از کیفیت اصلی برای این قطعات استفاده کنید.استفاده از قطعات موتوری غیر اصلی باعث بروز هزینه های جانبی زیادی برای خودرو می شود.قطعات غیر اصلی به درستی در جای خود قرار نمیگیرد.برای همین مکانیک به مشکل می خورد.اما قطعات شرکتی اصلی و وارداتی درجه یک به این صورت نیست.قیمت لوازم موتوری 530 اصلی نسبتا بالا می باشد.نشانه قطعات اصلی چری اول بسته بندی و لیبل روی این جعبه می باشد.باید کد فنی روی جعبه با قطعه یکی باشد.برای آزمایش می توانید کد فنی روی جعبه را داخل گوگل کامل بزنید.اگر درست باشد عکس دقیق قطعه را نشان میدهد.البته لیبل قطعات وارداتی درجه یک به دلیل قوانین واردات کمی متفاوت است.اما قیمت پایین تری دارد. ما در فروشگاه کارکیتس قطعات وارداتی با کیفیت اصلی به مشتری ارائه می کنیم. خودروی 530 یکی از خودروهای چینی قدیمی در ایران است. نمایندگی دیگر خدمات زیادی به این خوذرو نمی دهد. بهتر است یک مکانیک مجرب برای جلوبندی و یکی برای کارهای موتوری و سرویس دوره ای پیدا کنید. بهتر است قطعات با کیفیت را از بازار بخرید. ما به شما ضمانت اصالت کالا می دهیم. بدین معنی که دقیقا همان کیفیت قطعه درخواستی برای شما ارسال می شود.

قطعات مصرفی 530

قطعات مصرفی موتوری ام وی ام 530 چیست؟

قطعات مصرفی موتوری ام وی ام 530 مانند بسیاری از خودروهای دیگر است. شما بعد از 60 هزارتا باید کیت تسمه تایم را تعویض کنید. از سری دوم به بعد بعد از 40 هزارتا باید کیت تسمه تایم تعویض شود.کیت تسمه تایم پاور گریپ را می توانید با ضمانت اصلی بودن از فروشگاه کارکیتس سفارش دهید. کیفیت این کیت همانند قطعاتی است که از ابتدا روی خودروی شما نصب بوده. هر 5 هزارتا باید تمام فیلتر ها و روغن موتور کامل تعویض شود. در 150 هزارتا بهتر تعمیر موتور اساسی را انجام دهید. واشر کامل و یک دست رینگ و پیستون از جمله قطعاتی است که در این سرویس نیاز دارید. کل این سرویس ها را در مطلب سرویس دوره ای توضیح دادیم.

اورهال جلوبندی 530 و رفع کوبش

لوازم جلوبندی 530 از جمله قطعاتی است که اگر کیفیت نداشته باشد راننده را با مشکل روبرو می کند.کیفیت لوازم جلوبندی 530 به صورت شرکتی اصلی و ایرانی می باشد.به دلیل به صرفه نبودن واردات این قطعات با همین دو کیفیت در بازار به فروش می رسد.کیفیت اصلی که بهترین کیفیت محسوب می شود.ولی قیمت آن بسیار بالاست.اما کیفت ایرانی هم خود دارای مدل های مختلفی است.باید جنس ایرانی با کیفیت بخرید.برخی قطعات تولید ایران به شدت بی کیفیت می باشد.این موضوع از ظاهر قطعه پیداست.اما برخی تولید کنندگان قطعات را به قدری با کیفیت تولید می کنند که دست کمی از اصلی ندارد.قیمت قطعات ایرانی با کیفیت با بی کیفیت کمی کتفاوت است.اما عده ای سودجو قطعات بی کیفیت به مشتری می دهند. یک محصول جذاب برای دوستانی که قصد اورهال جلوبندی خودروی خود را دارند موجود کردیم. کیت کامل جلوبندی 530 مناسب افرادی است که قصد خرید خودروی کارکرده چینی دارند. همچنین برخی افراد قصد اورها کامل زیر بندی دارند. البته مشکل کوبش در خودروی 530 تنها با تعویض کمک ها قابل حل است. اما شرط لازم برای رفع کوبش سلامت کامل جلوبندی است. در مطلبی در رابطه با نحوه عملکرد کمک های گازی برای 530 کاملا توضیح دادیم.

کیفیت لنت ترمز 530

لنت ترمز را می توان مصرفی ترین قطعه خودرو نامید.اما به همین دلیل کیفیت های متفاوتی از این قطعه در بازار موجود می باشد.لنت ترمز شرکتی 530 قیمت به نسبت بالایی دارد.اما کیفیت وارداتی درجه یک نصف قیمت اصلی می باشد.اما الان بیشتر لنتها در بازار ایرانی می باشد.البته نامگذاری لنتهای ایرانی به گونه ای است که فکر می کنید لنت وارداتی می خرید.اغلب از اسم های لاتین برای لنت استفاده میشود.تشخیص کیفیت لنت یک مسئله جدا می باشد.برای تشخیص کیفیت لنت ترمز حتما این مطلب را بخوانید.

کیفیت لوازم بدنه و چراغ خودروی 530 را چگونه تشخیص دهیم؟

ظاهر خودرو از جمله ویژگی هایی است که سلامت خودرو را تا حدی نشان می دهد.باید سعی کنید به ظاهر خودرو برسید.این کار باعث می شود در زمان فروش خودرو خیلی راحت تر خودرو را بفروشید.اگر زمانی تصادفی برای خودرو اتفاق افتاد سعی کنید از قطعات بدنه اصلی استفاده کنید.دلیل این امر را در مطالب دیگر سایت توضیح دادیم.اما این را بدانید قطعات اصلی بدنه هم به راحتی رنگ می شود هم به راحتی در جای خود قرار میگیرد.اما باز بستگی به مهارت صافکار دارد.برخی صافکارها قطعات اصلی را هم نمی توانند درست نصب کنند.اما برعکس برخی قطعات بی کیفیت را هم به درستی جوری نصب می کنند که با اصل تفاوتی ندارد.قطعات بدنه شرکتی و وارداتی تفاوت دارند.در مطلب دیگری توضیح دادیم.

لوازم گیربکس 530

از انتقادات درستی که به خودروهای چینی وارد نی شود استفاده از گیربکس ضعیف روی خودروها می باشد.البته رانندگی با خودروهای چینی سبک خود را دارد.اغلب کسانی که بعد از خودروی ایرانی یک خودروی چینی میخرند با این خودروها به مشکل می خورند.فشاری که به خودروهای ایرانی می آورید را اصلا نمی توانید روی خودروهای چینی اعمال کنید.با این فشار ها فقط به موتور و گیربکس خودروهای چینی آسیب می زنید.نحوه رانندگی با خودروهای چینی به کلی متفاوت است.اما گیربکس خودروهای چینی زیاد به مشکل می خورد.اگر به موقع متوجه شوید شاید با تعویض دنده برنجی یا کشویی دنده ها مشک برطرف شود.اما در غیر این صورت باید گیربکس کامل عوض شود.

قطعات مصرفی 530

کیفیت قطعات در کارکیتس

ویژگی اصلی فروشگاه کارکیتس ضمانت اصالت کالا می باشد.این بدین معناست که هر قطعه ای که مشتری سفارش می دهد با همان کیفیت درخواستی به دستش می رسد.مثلا اگر شما درخواست قطعه ی شرکتی داشته باشید قطعا قطعه شرکتی دریافت می کنید.دو کیفیت در فروشگاه کارکیتس موجود نمی باشد.حتی اکر مشتری درخواست کند.یکی قطعات وارداتی درجه دو و دیگری قطعات ایرانی بی کیفیت می باشد.ما به هیچ عنوان به درخواست مشتری هم چنین قطعاتی ارسال نمی شود.

نحوه سفارش از فروشگاه کارکیتس

در فروشگاه اینترنتی کارکیتس سعی بر این است که مشتریان عزیز ضمن افزایش اطلاعات خودرویی براحتی بتوانند از طریق درگاه اینترنتی خرید امن خود را انجام دهند و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنند.البته راه های دیگری برای سفارش قطعات نیز هست.شما می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی قطعه خود را سفارش دهید.همچنین می توانید از طریق چت آنلاین سایت تمام سوالات خود را بپرسید.تماس تلفنی در زمان کاری پاسخ داده می شود.اما چت آنلاین در هر ساعتی پاسخگوی سریع شما عزیزان است. قطعات مصرفی ام وی ام 530 را به راحتی می توانید از فروشگاه کارکیتس سفارش دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *