دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

دلیل اصلی کدر شدن چراغ خودرو های چینی

کدر شدن چراغ خودروهای چینی

در این مطلب می خواهیم در رابطه با دلیل کدر شدن چراغ خودرو های چینی و رفع کدر شدن چراغ خودروهای چینی صحبت کنیم. این مطلب با توجه به درخواست و سوالات زیاد شما دوستان عزیز منتشر می شود. مشکل بسیاری از صاحبان خودرو همین کدر شدن طلق چراغ می باشد. در ادامه به دلیل کدر شدن چراغ خودروهای چینی و چگونگی جلوگیری از کدر شدن چراغ خودروهای چینی می پردازیم.

کدر شدن چراغ خودروهای چینی

دلیل کدر شدن چراغ

کیفیت چراغ  ها چیزی نیست که در ابتدای امر خود را نشان دهد. این کیفیت در طول زمان و هنگامی روی خودرو وصل می شود معلوم می شود. چراغ درجه یک دارای پخش نور یکسان می باشد و با گذشت زمان کم طلق آن تغییر رنگ نمی دهد و آب داخل چراغ جمع نمی شود . جنس پلاستیک که چراغ با آن ساخته شده درجه یک می باشد . واین از مشخصات ظاهری چراغ خوب است . از دیگر نشانه های چراغ خوب این است که اگر با جسمی نوک تیز مثل کلید روی طلق رویی آن بزنید صدایی شبیه برخورد کلید با شیشه میدهد و این نشان از کیفیت خوب طلق روی چراغ می باشد. دلیل کدر شدن چراغ کیفیت نامرقوب طلق چراغ می باشد.

چگونگی جلوگیری از کدر شدن چراغ خودروهای چینی

راه های مراقبتی زیادی برای جلوگیری از کدر شدن چراغ خودروهای چینی وجود ندارد.اما چند نکته اگر رعایت شود عمر چراغ را بیشتر می کند. اول اینکه خودرو به مدت طولانی نباید کثیف بماند. وجود گرد و خاک وکثیفی روی چراغ و بدنه خودرو باعث کدر شدن بدنه و چراغ می شود. خودروی خود را به مدت طولانی زیر نور مسقیم آفتاب قرار ندهید. شاید اصلی ترین دلیل کدر شدن چراغ نور آفتاب باشد. اگر قصد خرید چراغ دارید حتما نمونه با کیفیت و اصلی را خریداری کنید. چراغ بی کیفیت به سرعت تغییر رنگ می دهد.

خرید چراغ با کیفیت

ما در این سایت قصد داریم تا با ارائه ی اطلاعات فنی به مشتریان برای شناخت لوازم با کیفیت دید بازتری به مشتری بدهیم تا بتواند قطعات با کیفیت را از قطعات بی کیفیت تشخیص دهد . ما در این فروشگاه فقط قطعاتی به مشتری ارائه می دهیم که استاندارد های کیفی بالایی دارند و ضمانتی که همراه قطعات به مشتری ارائه می دهیم دلیلی بر این امر می باشد. با ورود به فروشگاه لوازم یدکی خودرو های چینی می توانید تمامی اجناس مورد نیاز را اینترنتی خریداری کنید در ضمن با عضویت در کانال تلگرام می توانید از کد های تخفیفی در هر خرید استفاده نمایید.

سایر مطالب مربوط به چراغ خودرو

با توجه به درخواست شما دوستان عزیز اطلاعات زیادی در رابطه با قطعات منتشر کردیم.این اطلاعات به شما کمک می کند در هنگام خرید قطعه بهترین کیفیت را انتخاب کنبد.همچنین می توانید نشانه های خرابی قطعات را متوجه شوید.اینگونه از بروز هزینه های جانبی اضافی جلوگیری می کنید.در رابطه با چراغ خودرو مطالب زیادی منتشر کردیم.برای افزایش نور چراغ جلو می توانید مطلب مربوطه را بخوانید.برای خرید چراغ اصلی  و با کیفیت مطلب دیگری منتشر شده.اگر قصد تعویض طلق چراغ را دارید حتما این مطلب را بخوانید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *