دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

تعویض طلق چراغ خودروهای چینی

تعویض طلق چراغ خودروهای چینی

چراغ جلو خودرو از اجزای بسیار مهم در خودرو مخصوصا در شب می باشد . علاوه بر این در زیبایی خودرو بسیار تاثیر دارد. چراغ های موجود در بازار دارای کیفیت ها و قیمتهای متفاوتی می باشند. خودروهای چینی چندین سال است که وارد بازار ایران شده. خودروهای سری اول چینی الان از گارانتی خارج شده. هزینه بالای نمایندگی باعث شده صاحبان ابن خودروها قطعات مورد نیاز را از بازار تهیه کنند. یکی از مواردی که مشتریان را با مشکل روبرو کرده کدر شدن طلق چراغ خودروهای چینی می باشد. از معایب کدر شدن چراغ می توان به کاهش دید راننده و زشت شدن ظاهر خودرو اشاره کرد. برای تعویض طلق چراغ خودروهای چینی ادامه مطلب را مطالعه کنید.

دلایل تعویض طلق چراغ خودروهای چینی

تعویض طلق چراغ خودروهای چینی دو دلیل اصلی دارد. یکی اینکه بنا به دلایلی طلق چراغ کدر شده. دوم اینکه در اثر ضربه طلق چراغ فقط می شکند. در این دو صورت لازم است که فقط طلق چراغ عوض شود. البته بیشتر خودروهای چینی طلق تکی برای تعویض ندارد. باید چراغ کامل عوض شود. ولی در حال حاضر تعدادی از خودزوهای چینی طلق تکی نیز دارد. برای افزایش طول عمر چراغ و جلوگیری از کدر شدن چراغ در هنگام خرید چراغ جدید به نکات زیر دقت نمایید.

چگونه کیفیت چرغ جلو را تشخیص دهیم

چراغ ها در ابتدا با هر کیفیتی در ظاهر مشابه هم هستند . از علائمی که می توان کیفیت را تشخیص داد پخش نور در هنگام نصب است .چراغ جلوی درجه یک نور را به طور یکنواخت پخش میکند .جنس قاب رویی چراغ جلو اکثرا از جنس شیشه ای یا طلق پلاستیکی درجه یک است که اگر با یک چسم سخت (مثلا کلید ) اگر به آرامی روی آن ضربه وارد کنید از روی صدای آن میتوان کیفیتش را تشخیص داد . همچنین جنس قاب مشکی پشت چراغ هم پلاستیک درجه یک باید باشد که آن هم از روی رنگ مشکی قاب قابل تشخیص است.

تعویض طلق چراغ خودروهای چینی

چراغ های خودروهای ام وی ام

چراغ های خودروهای چری

چراغ های خودروهای لیفان

چراغ های خودروهای جیلی

چراغ های خودروی جک

چراغ های خودروی برلیانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *