دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

پر مصرف ترین لوازم یدکی چری آریزو 5 که حتما باید خریداری شود

لوازم یدکی چری آریزو 5

خودروی چری آریزو 5 از جمله خودروهای محبوب و لوکس چری می باشد.این خودرو در دو تیپ ساده و توربو به بازار ایران وارد شد.با وجود استقبال خوب از این خودرو مدل آریزو 6 هم وارد بازار شد.شرایط فروش خوب از جمله دلایل استقبال از این خودرو می باشد.اما از مشکلات صاحبان این خودرو قیمت خرید لوازم یدکی چری آریزو 5 می باشد.صاحبان آریزو هنگامی که برای کوچکترین موضوعی به نمایندگی مراجعه می کنند,نزدیک به دو هفته باید خودرو را به نمایندگی تحویل دهند تا شاید مشکل حل شود.برای همین اکثرا قید نمایندگی را می زنند.در این مطلب راجع به این موضوع و راه حل مشکل تامین لوازم یدکی چری آریزو و سایر مشکلات بحث می کنیم.

لوازمی که حتما باید برای آریزو 5 خریداری شود

خودروی چری آریزو 5 که در دو مدل معمولی و توربو به بازار عرضه شد را شاید بتوان نسخه کپی برداری شده از هیوندای الانترا دانست.این خودرو در ابتدا دارای نقایص کوچکی می باشد که باید آنها رفع کرد تا از هزینه های جانبی جلوگیری شود.مهمترین ایراد ابتدایی این خودرو که به قیمت خرید لوازم یدکی چری آریزو 5 مربوط می شود.نداشتن سینی زیر موتور به صورت فابرکی می باشد.در صورت نبود این سینی از آنجایی که سنسور ایربگ در  این خودرو بسیار حساس است با کوچکترین ضربه که به زیر خودرو وارد می شود هر دو ایربگ خودرو باز می شود و این موضوع بسیار اتفاق افتاده . با نصب سینی زیر موتور با هزینه ای کم می توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.چری آریزو 5 ایرادات دیگری نیز نظیر کوبش کمک ها و خشکی خودرو دارد. البته کمک اصلاح شده آریزو برای این خودرو وارد بازار شده و این مشکل را کلا برطرف کرده.لوازم یدکی چری آریزو 5

لوازم یدکی چری آریزو 5

تامین قطعات آریزو 5

ما در این فروشگاه با ارائه ی محصولات اصلی و با کیفیت برای خودروی چری آریزو 5 علاوه بر جلب رضایت مشتریان عزیز سعی در برطرف نمودن ایراداتی که از ابتدا روی خودرو وجود دارد می کنیم تا از بروز هزینه های گزاف بعدی جلوگیری شود.می توانید قیمت خرید لوازم یدکی آریزو 5 را از فروشگاه استعلام بگیرید.به زودی تمامی قطعات این خودرو در سایت قرار داده می شود.کیفیت قطعات آریزو در کارکیتس عموما اصلی شرکتی می باشد.مگر به درخواست مشتری که قیمت مناسب تری برای قطعات نیاز دارد کیفیت وارداتی هم ارائه می شود.

قیمت خرید لوازم یدکی آریزو 5

ما دراین فروشگاه قصد داریم تا مشتریان بتوانند به راحتی قطعه مورد نظر خود را در سایت پیدا کنند.اگر در سایت موجودی قطعه مثبت باشد و قیمت دار باشد به راحتی خرید کند.ولی اگر قیمت و موجودی قطعات در ساید موجود نبود به راحتی با یک تماس یا از طریق چت آنلاین سایت استعلام موجودی و قیمت قطعه را بگیرد.در ادامه ما دسته های مربوط به قطعات این خودرو را قرار دادیم.می توانید با انتخاب دسته مربوطه تمامی قطعات را مشاهده نمایید. قیمت خرید لوازم آریزو 5 با توجه به کیفیت آن متفاوت می باشد.

سایر مطالب

به زودی اطلاعات فنی زیادی در رابطه با این خودرو در سایت منتشر می کنیم. اما می توانید برای مطالعه در رابطه با اطلاعات فنی این خودرو مطلب آریزو 5 پدیده ی چری در ایران را کامل بخوانبد. این مطلب شامل کلیپ تست رانندگی با آریزو 5 می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *