دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

تست فنی جک s5 در خیابان های تهران به همراه کلیپ تست ایمنی

تست فنی جک s5

در این مطلب قصد داریم تا با خودروی جک اس 5 بیشتر آشنا شویم. این مطلب مخصوص افرادی می باشد که قصد خرید جک s5 را دارند. شاید برای کسانی که قصد خرید خودرو جک اس 5 را داشته باشند, دانستن نکات و تست فنی جک s5 جالب باشد. همچنین قیمت لوازم یدکی جک s5 برای این افراد مهم است. در ادامه با تست فنی جک s5 همراه ما باشید.

رانندگی با خودروی جک s5

همانطور که در بخش فنی ذکر شد اگر با توانایی های فنی جک S5 آشنا نباشید در نخستین لمس پدال گاز  جک S5شگفت زده می شوید و این موضوع در طول آزمایش و در تجربه افراد مختلف در رانندگی کوتاه مدت با این محصول کاملا محسوس بود . حرکت را با فشردن پدال کلاچ و چرخاندن سوییچ آغاز کردیم تا قلب 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر جک S5 از خواب بیدار شود .

فضای داخلی جک s5

نمایشگر اطلاعات پشت فرمان کم کم روشن شد و به رنگ آبی در آمد به سبک سوپر اسپرت های روز جهان عقربه های دور و موتور سرعت یک بار تا انتها رفتند و به نقطه شروع بازگشتند . با قرار دادن USB در ورودی مخصوص زیر بخش میانی کنسول از طریق کنترل لمسی نمایشگر به بررسی 4 بلندگو سراسر اتاق جک S 5 پرداختیم و با قرار دادن گیربکس در دنده 1 حرکت را آغاز کردیم ؛ شروع اولیه با فشردن پدال گاز تا انتها ، طوفانی و دور از انتظار بود . هرزگردی به حدی طولانی بود که برتری موتور به وزن 1.5 تنی جک s5 کامل به چشم می آمد .

تست فنی جک s5

فشار روی موتور جک s5

با آغاز حرکت تصمیم گرفتیم هر دنده را تا بالاترین حد دور موتور بررسی کنیم اما زمانی که در دنده 1 دور موتور به 5500 رسید با کات آف ناگهانی مواجه شدیم که معمولا برای جلوگیری از فشار بیشتر روی موتور و افزایش مصرف سوخت در نظر گرفته می شود . توربو معمولا از دور 3000 تا 3500 وارد مدار می شد و ضربه ناگهانی ورودش به مدار کاملا محسوس بود . با توجه به فشار پایین و کوچک بودن بازه عملکرد توربو صدای خاصی از این سیستم به گوش نمی رسید اما صدای نفس آرامی در طول رانندگی با دور بالا به گوش می رسید .البته توربو جک s5 بسیار حساس است.در هنگام نصب توربو s5 حتما این نکات را رعایت کنید.

جلوبندی جک s5

پایداری جک S5 با توجه به سیستم تعلیق مستقل مک فرسون در جلو و چند اتصالی مستقل Eشکل در عقب با همراهی سیستم فرمان نرم و دقیق فراتر از حد انتظار ظاهر شد و در مانورهای خیابانی و شتاب جانبی G فرارتر از 0.5 به راحتی قابل کنترل بود . این سیستم تعلیق در گذر از موانع متعدد خیابان نیز آرامش اتاق و سرنشینان را حفظ می کرد . در بررسی که روی شتاب خودرو انجام شد در نهایت به عدد 10.5 ثانیه دست پیدا کردیم که در مقایسه با شاسی بلندهای چینی موجود در بازار حدود 3 الی 4 ثانیه عدد بهتری را نشان می دهد .

تست فنی جک s5

جک s5 علم ایمنی و صرفه حویی

– دارای پنج اصل زیر:

شکیل بودن در طراحی ، فضای مطلوب داخل خودرو، طراحی بر حسب علوم طراحی، ایمن و ضرفه جو

موفقیت در آزمایشات زیر:

US-NCAP (برنامه ارزیابی اتومبیل جدید ایالات متحده)

IIH  (بیمه موسسه ایمنی بزرگراه)

FMVSS (ایمنی وسایل نقلیه فدرال استانداردهادر آمریکا)

TRC (مرکز تحقیقات حمل و نقل)

 استفاده از تکنولوژی آلمانی Intercooler برای ایجاد لذات

بیشتر از رانندگی

-مجهز به سیستمهای هوشمند زیر:

HAC (کنترل تسریع شروع به کار)

TPMS (سیستم نظارت فشار روی تایر)

EPB (سیستم پارکینگ الکترونیکی)

سیستم کنترل کروز

– ایمن و مطمئن دارای گواهینامه های ذیل:

گواهی US-NCAP (برنامه ارزیابی اتومبیل جدید ایالات متحده)

IIHS (موسسه بیمه ایمنی بزرگراه)

FMVSS (استانداردهای ایمنی خودرو فدرال امریکا)

TRC (مرکز تحقیقات حمل و نقل)

– HAS (سیستم تسخیر شروع به کار در مسیرهای شیب دار)

 ESC (کنترل ثبات الکترونیکی)

– HDC (کنترل فرود هیل) برای حفظ کنترل و حفظ سرعت

ثابت در تپه، سقوط سراشیبی.

– TPMS (سیستم مانیتورینگ فشار )

قیمت لوازم یدکی جک s5

حالا که با تست فنی جک s5 آشنا شدید شاید جالب باشد که راجع به قیمت لوازم یدکی جک s5 نیز پاشنایی پیدا کنید. لوازم یدکی جک s5 در کل دارای سه مدل کیفیت می باشد. اول شرکتی اصلی جک موتورز که بالا ترین کیفیت و قیمت را دارد. دوم وارداتی درجه یک با بریند aqbp که کیفیت شرکتی دارد ولی با قیمت پایین تر . سوم وارداتی درجه دو که کیفیت و قیمت پایینی دارد. در زیر لینک خرید لوازم یدکی جک s5 را برای شما قرار دادیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *