مقایسه خودروها

معایب 315 قدیم و مقایسه با 206 تیپ 2

جلوی 315 قدیم

خلاصه مطلب معایب 315 قدیم

در این مطلب قصد داریم تا یک خودروی چینی را با یک خودرو محبو و اقتصادی ایرانی مقایسه کنیم. خودروی ام وی ام 315 با هدف رقابت با 206 وارد بازار ایران شد.اما نتوانست جای این خودرو را بگیرد.البته کیفیت ایمنی این خودرو به مراتب از 206 بهتر است.مقایسه بین خودروی 315 قدیم و 206 تیپ دو می تواند منطقی باشد. چون هردو خودرو تقریبا در یک سطح می باشد. در ادامه به بررسی تخصصی این خودرو می پردازیم. معایب و مزایای 315 قدیم را بررسی می کنیم. هم چنین نظر مصرف کنندگان 315 قدیم را جویا می شویم. اگر تجربه استفاده از این خودرو را دارید تجارب خود را در انتهای همین مطلب برای ما بیان کنید. سایر دوستانی که قصد خرید این خودرو را دارند از این تجربیات استفاده می کنند. همچنین ما را یاری می کنید تا خدمات بهتر و مطالب مفید تری تولید کنیم. در مطالب دیگری در رابطه با معایب 315 new  و معایب 315 پلاس اتومات صحبت کردیم.

نظر کارشناس کارکیتس در رابطه با 315 قدیم

“ام وی ام 315” که جایگزین Chery Amulet شد – با نام مستعار Chery A13، Chery Fulwin 2 و ZAZ Forza – طراحی “آماتور” دارد. چنین خودرویی را نمی توان زیبا یا، زشت نامید – درست مانند بسیاری ازخودروهای چینی موجود در بازار ایران. شما نباید از این موضوع ناراحت باشید، زیرا وقتی بودجه برای خرید خودرو محدود است، عملاً به این موضوع فکر نمی کنید. ظاهر ام وی ام 315 یک دلیل خوب برای خوشحالی دارد. خوشحالم که از هیچ مدل محبوبی کپی نشده است و توسعه خود Chery Automobile است، علاوه بر این، با کمک متخصصان استودیوی معروف ایتالیایی Torino Design ایجاد شده است.

طراحی ظاهری 315 قدیم

ام وی ام 315 شبیه یک سدان به نظر می رسد، اما در واقع یک لیفت بک است که به طرز شیوائی با درب محفظه بار همراه با شیشه عقب مانند خودروهای هاچ بک به آن اشاره می شود. صندوق عقب “چینی” 370 لیتر حجم دارد. چمدان، اما هنگامی که صندلی های ردیف 2 تا شوند، 1400 لیتر قابل توجه در آن قرار می گیرد که حمل و نقل هر چیزی را که دلتان می خواهد امکان پذیر می کند. تنها نکته منفی این است که پشت تاشو مبل عقب برجستگی بالای کف صندوق عقب ایجاد می کند که می تواند حمل و نقل لوازم خانگی بزرگ را دشوار کند.

معایب 315 قدیم

ابعاد بدنه چری 315

در جلوی ام وی ام 315 مک فرسون کلاسیک با میله ضد رول قرار دارد که دست نخورده باقی می ماند و در عقب یک تیر نیمه مستقل روی 2 بازوی عقب قرار دارد. به گفته سازنده، هندسه و الاستوکینماتیک کل سازه دستخوش تغییرات خاصی شده است. در مقایسه با ام وی ام 315 خودروی 206 کوتاهتر است و طول آن به 4.269 متر می رسد و عرض آن تقریباً یکسان است – 1.686 متر در مقابل 1.682 متر برای سلف خود. فاصله چرخ ها از 2.468 متر به 2.527 متر و ارتفاع از 1.424 متر به 1.492 متر افزایش یافته است که نشان دهنده فضای بیشتر در کابین نسبت به Amulet است. مسیر عقب تغییر نکرده است و 1.422 متر است و مسیر جلو 19 میلی متر رشد کرده است – تا 1.448 متر.

سازگاری با شرایط ایران

هیچ سازگاری خاصی با شرایط ایران برای ام وی ام 315 ارائه نشده است. با این حال، مانند بسیاری از نمایندگان دیگر صنعت خودرو چین. دلیل آن ساده است: برای کسی سودآور نیست که ماشینی را برای کار در ایران آماده کند، که در کشور خود در چین در حجم بسیار بیشتری نسبت به کشور ما فروخته می شود. از این رو فاصله کمی وجود دارد: اندازه گیری نوار به شما اجازه دروغ گفتن نمی دهد، که کمتر از 140 میلی متر در زیر است، اگرچه سازنده ادعا می کند که فاصله از زمین 162 میلی متر است. و گرمایش به همین دلیل کافی نیست: اینجا فقط آینه های جانبی گرم می شوند و صندلی های جلو برای اینکه در زمستان آنقدر غم انگیز نباشد … خوب ، حداقل چرخ یدکی را فراموش نکردند و مجموعه ای از ابزار در صندوق برای شما قرار دادند.

راحتی سرنشین در عقب 315 قدیم

وقتی برای اولین بار وارد 315 می شوید، متوجه می شوید که این ماشین کاملاً از تناقضات طراحی شده است. از یک طرف، فضای داخلی آن برای یک کارمند بخش دولتی به خوبی طراحی شده است و لحظات خوشی مانند کنسول بالای سر با دکمه های روشنایی وجود دارد که بهتر از رنو مگان تکراری ساخته شده است. از سوی دیگر، فضای داخلی بدون بوی مشخصه بسیاری از “چینی ها” نیست، پلاستیک در همه جا “کم کیفیت” است، و صندلی در صندلی راننده، که با منسوجات نه با بالاترین کیفیت تزئین شده است، از ایده آل فاصله زیادی دارد. یکی از معایب 315 قدیم همین فضای داخلی می باشد.

انتقادات به فضای داخلی خودرو

انصافاً باید توجه داشت که بوی داخل کابین هنوز قابل تحمل است: می تواند بسیار بدتر باشد. کیفیت ساخت چنین خودروی ارزان قیمتی قابل قبول است. اتصالات و شکاف بین پانل ها یکنواخت است و به طور کلی همه چیز مرتب، زیبا و نجیب است. تصور کلی به دلیل پلاستیک سخت روی داشبورد کمی خراب می شود، اما برای پول کم نباید انتظار دیگری داشت. پس از آشنایی نزدیک تر، از چیزهایی که اغلب در مدل های مجلل مشاهده می شوند شگفت زده می شوید: به عنوان مثال، قفسه ای در زیر یک ضبط صوت رادیویی با روکش مخملی، که لازم است تا خرده کوچک ذخیره شده هنگام رانندگی صدا ایجاد نکند.

دو راهی انتخاب

چرا تصمیم گرفته شد که راحتی را فدای فضای پای اضافی برای سواران عقب کنیم؟ بعید است که هیچ یک از مسافران از پشتی کاملا عمودی مبل عقب خوششان بیاید، درست است؟ و ثانیاً چه لزومی داشت که صندلی راننده را از تکیه گاه جانبی و الزامی مانند تکیه گاه کمر محروم کرد؟ خوب، شما می توانید این واقعیت را ببخشید که ستون فرمان با خروج تنظیم نمی شود و موقعیت بیش از حد صندلی می تواند با دندان قروچه کردن به عدم انطباق با واقعیت های ایران نسبت داده شود، اما به طور جدی: چرا راننده باید بنشیند. در جای درستش، مثل روی چهارپایه؟ به هر حال، اینجا مهم نیست که راننده ایرانی باشد یا چینی – چهارپایه در آفریقا نیز چهارپایه است. نه برای خودشان و نه برای غریبه ها – غم انگیز است. و تنها دو راه حل برای مشکل وجود دارد: یا مدل دیگری را انتخاب کنید، گرانتر (به عنوان مثال، آریز 6)، یا درک و بخشش تمام عیوب ذاتی تعداد قابل توجهی از کارکنان دولت.

گذراندن تست های ایمنی

به گفته نمایندگان چری، در سال 2011، ام وی ام 315 با موفقیت تست های صدور گواهینامه را در محدوده اتومبیل Dmitrovsky گذراند. همانطور که ممکن است حدس بزنید، سازنده ترجیح می دهد جزئیات این آزمایش ها را مخفی نگه دارد. در مورد تست‌های تصادف بدنام چینی C-NCAP که در شرایط سخت‌تر در مقایسه با تست‌های اروپایی Euro NCAP متفاوت است، ام وی ام 315 موفق شد 4 ستاره از 5 ستاره ممکن را در آنها کسب کند – بنابراین از رقبای محبوب خود Hyundai Sonata / NF، نیسان پیشی گرفت.

Tiida، Suzuki Swift و Mazda3 که اعتبار تست‌های C-NCAP را مورد تردید قرار می‌دهد. به خصوص با توجه به فروتنی تجهیزات “ایمن” “پاداش”: در “پایه” فقط دو کیسه هوا و یک دستیار الکترونیکی – EBD (سیستم توزیع نیروی ترمز) وجود دارد. دو کیسه هوای گران‌تر نیز وجود دارد – هر چند دوبل، “پیشرفته”. علاوه بر این، سنسورهای پارک و سیستم های ترمز ضد قفل نیز با هزینه اضافی ارائه می شوند. سیستم ترمز (ABS). شاید بگویید این آپشن های ایمنی خیلی زیاد است. اما بیشتر این آپشن ها شاید در حد روی کاغذ باشد. باید در شرایط سخت دید این خودرو چگونه جان سرنشین را نجات می دهد. البته ایمنی 315 قدیم خیلی بالا تر از 206 است. اما نسبت به خودروهای هم رده در دنیا خیلی ضعیف است. یکی از معایب 315 قدیم همین ضعف در ایمنی است.

معایب 315 قدیم

سیستم صوتی و پخش

در پیکربندی اولیه، فقط آماده سازی صدا با 2 بلندگو وجود دارد – به عبارت دیگر، چیزی در آنجا وجود ندارد. در اینجا گزینه‌های زیادی وجود ندارد: یک ضبط صوت رادیویی بخرید یا گوشی هوشمند خود را به نزدیک‌ترین جا لیوانی بچسبانید و موسیقی را با صدای کامل روشن کنید. نسخه برتر عملکرد بهتری دارد: به طور پیش فرض یک ضبط صوت رادیویی با پشتیبانی از MP3 و 6 بلندگو در کنسول مرکزی دارد. صدای او زیاد شاد نیست، اما کدام کارمند دولتی صدای عالی دارد؟ هیچ کس در اینجا، دوباره، زحمت خرید یک سیستم صوتی را به طور جداگانه به خود نمی دهد تا تمام نیازهای صاحب ماشین را برآورده کند. صدای خوبی می شنوید. اما در صدای بالا صدا خیلی بی کیفیت می شود. از معایب 315 قدیم همین است.

نکات فنی چری 315 قدیم

در محفظه موتور Bonus یک بنزین و نیم لیتری “چهار” SQR477F قرار دارد  که توسط Chery Automobile با همکاری شرکت اتریشی AVL ساخته شده است. این موتور 109 اسب بخار تولید می کند. در 6000 دور در دقیقه و 140 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه، دینامیک بسیار متوسطی را ارائه می دهد. اما موتور ضربه زننده است و با آرامش به بنزین 92 اشاره می کند و همچنین مقرون به صرفه است.

در جاده های بین شهری، به طور متوسط ​​6.5 لیتر مصرف می کند. برای 100 کیلومتر “مصرف میانگین” رسمی در شهر 8.6 لیتر در 100 کیلومتر و در بزرگراه – 5.3 لیتر در 100 کیلومتر است که با در نظر گرفتن بررسی های متعدد صاحبان خودرو، تفاوت چندانی با واقعیت ندارد. همراه با “چهار” یک گیربکس پنج سرعته دستی بدون رقیب است که گشتاور را به محور جلو منتقل می کند. لبته در مدل پلاس گیربکس اتومات قرار دارد. Chery 315 یک خودروی مقرون به صرفه C + با بدنه لیفت بک است. اولین نسخه در سال 2008 منتشر شد. اولین نمایش Chery 315 در ایران در نمایشگاه اتومبیل مشهد 2010 برگزار شد و فروش آن تنها در تابستان 2011 آغاز شد.

ام وی ام 315 بخریم یا پژو 206 ؟

در این قسمت قصد داریم تا به صورت اجمالی دو خودروی ام وی ام 315 و پژو 206 تیپ 2 را باهم مقایسه کنیم.البته این مقایسه را با پژو 207 نیز که امروزه در بازار زیاد طرفدار پیدا کرده می شود انجام داد.در ادامه به سوال مقایسه 315 با 206 پاسخ می دهیم.همچنین در رابطه با قیمت خرید لوازم یدکی ام وی ام 315 نیز صحبت می کنیم.در ادامه با ما همراه باشید. اگر تجربه ای از سواری با 315 دارید در انتهای همین مطلب برای ما بنویسید. سایر دوستان از تجارب شما برای انتخاب این خودرو استفاده می کنند.

مقایسه ام وی ام 315 با پژو 206

خودروی ام وی ام چری 315 محصول کارخانه ی چری چین می باشد.از جمله اولین خودروهای چینی موفق بازار ایران می باشد.این خودرو در ابتدا با دو مدل هاچ بک و صندوق دار برای رفع نیاز جوانان و خانواده ها وارد بازار شد.جدی ترین رقیب این خودرو در آن زمان پژو 206 است. 206 دیگر خیلی قدیمی شده و آپشن های 206 خیلی کمی دارد.این خودروی داخلی از آنجایی که رقیبی جدی نداشت زیاد روی بروز کردن خود کاری نکرده بود و با ورود ام وی ام 315 که دارای آپشن های جدید بود از بازار عقب ماند.یکی از معایب 315 قدیم همین است.با ورود ام وی ام 315 خیلی از کسانی که طرفدار 206 بودند به سمت ام وی ام 315 رفتند و از خرید این خودرو راضی بودند.البته که نقص هایی هم داشت اما با ورو مدل جدید ام وی ام 315 نیو فیس خیلی از این نقص ها برطرف شد.

معایب 315 قدیم

نظر منتقدان در رابطه با 315

هاچ بک کلاس C Chery Very تقریباً بلافاصله پس از همتای خود یعنی Chery Bonus – در اواسط سال 2011 در بازار روسیه ظاهر شد. این دو خودرو فقط در فرم بدنه با هم تفاوت دارند. 13 سانتی متر کوتاه تر از Bonus (طول هاچ بک 4139 میلی متر است). سایر ابعاد کلی خودروها یکسان است: ارتفاع 1492 میلی متر، عرض 1686 میلی متر و فاصله بین دو محور 2527 میلی متر. حجم محفظه بار در حالت عادی صندلی های عقب 380 لیتر است و در صورت خواباندن صندلی های عقب، ظرفیت صندوق عقب به 1300 لیتر می رسد. یکی از معایب 315 قدیم همین است.

استادان ایتالیایی استودیو تورینو دیزاین روی طراحی نمای بیرونی کار کردند. بدن از چندین “امواج” تشکیل شده است که به زیبایی عناصر فردی را در یک سیستم هماهنگ ترکیب می کند. قسمت جلویی با جلوپنجره بزرگ V شکل تزئین شده است، خطوط چراغ های جلو شبیه چشمان عقاب است. به طور خلاصه، ظاهر بسیار مدرن و شیک به نظر می رسد. سالن ساده، بدون زواید.یکی از معایب 315 قدیم همین است.

مزایای 315 نسبت به 206

سیستم عایق صدا که از بیش از بیست قسمت تشکیل شده است، صدای داخل کابین را تا سطح راحت 43 دسی بل کاهش داده است. در ایران، این خودرو در 4 تریم پایه، پایه پلاس، راحتی و پلاس عرضه می شود. در پیکربندی اولیه، خودرو مجهز به: ایموبلایزر با سیستم هشدار، تهویه مطبوع، فرمان برقی، شیشه های برقی و کیسه هوای راننده است. در مجموعه کامل 315 پلاس اتومات، شیشه های برقی عقب و در آینه های جانبی – گرمایشی و برقی ظاهر می شوند.

در پیکربندی Comfort، علاوه بر موارد فوق، یک پخش کننده کاست MP3، سیستم ABS، کیسه هوا برای سرنشین جلو، به علاوه گرمکن صندلی های جلو نیز وجود دارد. Chery Very مجهز به موتور بنزینی با حجم تزریق الکترونیکی توزیع شده 1.5 لیتر و ظرفیت 109 لیتر است. از جانب. این واحد مطابق با استانداردهای زیست محیطی Euro-4 توسط چری با همکاری شرکت اتریشی AVL ساخته شده است. همراه با موتور یک گیربکس 5 سرعته دستی وجود دارد که امکان کاهش مصرف سوخت را فراهم می کند. در مدل پلاس یک گیربکس اتومات نصب شده.

نظر طرفداران ام وی ام 315 درباره این خودرو

در شرایط شهری، این خودرو در هر 100 کیلومتر تنها به 7.2 لیتر بنزین نیاز دارد، در حالی که حداکثر سرعت هاچ بک 160 کیلومتر در ساعت است. به طور جداگانه باید در مورد امنیت گفت. در حال حاضر در پیکربندی اولیه، هاچ بک به کمربندهای 3 نقطه ای با پیش کشنده نیرو و لنگرهای ویژه برای صندلی های کودک Isofix و همچنین دو کیسه هوا مجهز شده است. این خودرو تا به امروز تست های سیستم امنیتی C-NCAP را با موفقیت پشت سر گذاشته و 4 ستاره از 5 ستاره ممکن را کسب کرده است.

تست تصادف در روسیه نیز انجام شد: چری بسیار شایسته در برابر برخورد با دیوار بتونی مسلح با سرعت 56 کیلومتر مقاومت کرد. درها مسدود نشدند، نشت سوخت رخ نداد و تخلیه مسافران بدون استفاده از ابزار خاص انجام شد. با توجه به نتایج این آزمایش، خودرو گواهی انطباق با الزامات مقررات فنی ایمنی مصوب کمیسیون اقتصادی سازمان ملل برای اروپا را دریافت کرد. این خودرو در “کارخانه خودروسازی Zaporizhia” در اوکراین در حال تولید است.

بازار لوازم یدکی ام وی ام 315

در ابتدا مصرف کنندگان نگران تامین قطعات یدکی ام وی ام 315 بودند.اما امروز در بازار این نگرانی به کلی برطرف شده.حتی برخی قطعات برای تقویت کردن و رفع نقایص این خودرو نیز در بازار موجود است.از جمله این قطعات کمک فنر های اصلاح شده گازی روغنی است.برای این خودرو موجود است تا بتواند نقایص و ضعف های جلوبندی را دراین خوردو برطرف کند. در ادامه مقایسه دو خودروی 315 با پژو 206 می خواهیم قیمت خرید لوازم یدکی ام وی ام 315 را با 206 مقایسه کنیم. این مقایسه بیشتر باید در لوازم مصرفی دو خودرو انجام شود. اما اگر خیلی گذرا به این مسئله نگاه کنیم قیمت دیسک و صفحه 315 از 206 ارزان تر است.همچنین لنت ترمز وایر ها لوازم موتوری و جلوبندی 315 از 206 ارزانتر است. در زیر این مطلب برای ما بنویسید که انتخاب شما بین این دو خودرو کدام است؟

تاریخچه ی تولید چری 315

تاریخچه Chery 315 از سال 2008 آغاز می شود – این خودرو به عنوان بخشی از یکی از نمایشگاه های خودرو چینی با نام A13 به عموم مردم نشان داده شد و در همان سال وارد خط مونتاژ شد. این تازگی با طراحی غیرمعمول و تجهیزات غنی خود مخاطبان را به خود جذب کرد. در فوریه 2010، تولید خودرو در اوکراین آغاز شد. این شرکت چینی توافق نامه ای را برای عرضه Cherie A13 با کارخانه خودروسازی Zaporozhye امضا کرد و واحدهای نیرو برای این مدل توسط یک شرکت در Melitopol ساخته شد. نکته قابل توجه این است که در بازار اوکراین این خودرو با نام ZAZ Forza شناخته می شود. در ایران، مدل تحت نام چری 315 قرار می گیرد.

پلت فرم Seat Toledo به عنوان پایه طراحی Cherie Bonus در نظر گرفته شد. پیش از این، این پایه قبلاً در مدل دیگری از نگرانی استفاده شده است – و عملاً بدون تغییر به خودروی جدید مهاجرت کرده است. یک سیستم تعلیق مستقل از نوع مک فرسون در محور جلو نصب شده است، در حالی که عقب برای یک پرتو نیمه مستقل قابل توجه است.

نظر مالک ام وی ام 315 قدیم درباره ی این خودرو

در اینترنت، می توانید نظرات بسیاری را از کسانی که تصمیم به استفاده از آن برای سفرهای روزانه دارند، بیابید.من ام وی ام 315 را فقط به دلیل قیمت جذاب خریدم و انتظار نداشتم که “چینی” بتواند مرا با چیزی شگفت زده کند. با این حال، معلوم شد که آنقدرها هم بد نیست. به عنوان مثال، تهویه مطبوع حتی در +35 درجه کاملاً قابل تحمل کار می کرد و اپتیک سر به طور موثر جاده را در شب روشن می کند. سالن جادار که می تواند تا پنج نفر را در خود جای دهد، یک مکاشفه شد.

سیستم تعلیق ضعیف

عملکرد رانندگی را نمی توان جزو نقاط قوت مدل به حساب آورد. ماشین چینی رانندگی می کند و شتاب می گیرد فرقی نمی کند. اما می توانید به آن عادت کنید. بسیار غم انگیزتر این است که سیستم تعلیق جاده های بد را تحمل نمی کند و کمک فنرها حتی برای 30 هزار کیلومتر درست کار نمی دهند. مزاحمت دیگری که در حین کار با آن مواجه شدم، خوردگی بدنه بود. دومی با احتمال زیاد با رانندگی مکرر در جاده هایی که با معرف درمان می شوند اتفاق می افتد. یکی از معایب 315 قدیم خشکی سیستم تعلیق این خودرو می باشد. اما نکته مهم اینحجاست. برای رفع کوبش 315 تنها یک راه ساده وجود دارد. در مطلبی در رابطه با رفع کوبش 315 کامل صحبت کردیم.

سیستم پخش معمولی

برخی از پیشرفت ها نیز وجود دارد. به عنوان مثال، فرمان دارای یک لبه پلاستیکی لغزنده است و به همین دلیل مانور فعال برای آنها ناخوشایند است. مجبور شدم کمی تنظیم کنم – فرمان را با چرم محیطی سوراخ دار بپوشانم. گرفتن بعد از آن بسیار دلپذیرتر شد. علاوه بر این، به منظور سرگرمی در یک سفر طولانی، یک مجموعه چند رسانه ای با قابلیت پخش فایل های ویدئویی و موسیقی با فرمت های مختلف و همچنین با دوربین دید عقب نصب شد. با سیستم رسانه ای جدید، سالن نمایش پذیرتر و جالب تر به نظر می رسد. سیستم پخش کیفیت خوبی دارد. اما مشخص است که به مرور از کیفیت آن کاسته می شود. یکی از نقاط ضعف و معایب 315 قدیم کیفیت پایین متریال داخلی این خودرو می باشد.

دلیل تنوع کیفیت لوازم 315 در بازار چیست؟

در بازار لوازم یدکی برای ام وی ام 315 چهار مدل کیفیت وجود دارد.کیفیت اول مربوط به قطعات شرکتی اصلی می شود.این کیفیت همان قطعه فابریکی روی خودرو می باشد.بالاترین کیفیت و قیمت مربوط به این خودرو می باشد.کیفیت بعدی مربوط به وارداتی درجه یک می باشد.کیفیت وارداتی درجه یک همانند اصلی می باشد.این کیفیت به نام after market معروف است.کیفیت این قطعه بالاست اما قیمت بهتری دارد.کیفیت سوم وارداتی درجه دو می باشد که کیفیت پایینی دارد.این قطعه اصلا ارزش خرید ندارد.کیفیت بعدی قطعات ایرانی می باشد.قطعات ایرانی دارای کیفیت متفاوت می باشد.

همانطور که توضیح دادیم کیفیت قطعات متفاوت است. این تنوع به دلیل مواد اولیه استفاده شده می باشد. هرچه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد قیمت تمام شده بالاتر است. دلیل اختلاف قیمت قطعات همین است.البته برخی افراد سودجو قطعات درجه دو را به مشتری می دهند و پول اصلی را میگیرند.برای جلوگیری از این اتفاق باید سعی کنید از فروشگاه معتبر قطعات را خریداری کنید.اعتبار فروشگاه را می توانید از جواز کسب و سایر جواز ها چک کنید.ما در فروشگاه کارکیتس هم جواز کسب فروشگاه و هم نماد اعتماد الکترونیک را برای جلب اعتماد مشتری داریم.

نحوه خرید قطعه از فروشگاه کارکیتس

فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی کارکیتس با ارائه ی با کیفیت ترین لوازم یدکی مربوط به خودروهای چینی در نظر دارد برای رفاه حال مشتریان عزیز و صرفه جویی در وقت و هزینه تمامی محصولات را در فروشگاه اینترنتی کارکیتس قرار دهد تا مشتریان عزیز براحتی بتوانند قطعات مورد نیاز خود را بدون مراجعه به بازار و با قیمت بازار تهیه نمایند و همچنین از طریق پرداخت امن درگاه بانکی سامان وجه آن را پرداخت نمایند . علاوه بر این در نظر داریم در توضیحات محصول مورد نظر اطلاعات فنی راجع به قطعه را هم ارائه دهیم تا مشتریان عزیز علاوه بر خرید محصول در مورد خودرو هم دانستنی های مفیدی به دست آورند.از طریق لینک وارد فروشگاه شوید و قیمت لوازم یدکی ام وی ام چری 315 را مشاهده نمایید.

در فروشگاه اینترنتی کارکیتس سعی بر این است که مشتریان عزیز ضمن افزایش اطلاعات خودرویی براحتی بتوانند از طریق درگاه اینترنتی خرید امن خود را انجام دهند و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنند.در ضمن تمامی قطعات با ضمانت تقدیم مشتریان میشود تا با خیال آسوده از خرید مطمئن باشند.در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و هرگونه انتقاد یا پیشنهاد میتوانید با شماره های زی تماس حاصل فرمایید.

مطلب پایانی در رابطه با معایب 315 قدیم

خودروی ام وی ام 315 قدیم معایبی دارد. اما باید به این نکته دقت کنید که این یک خودروی اقتصادی چینی است. خودرهای چینی اقتصادی کیفیت متریال داخلی پایینی دارد. البته در ابتدا همه چیز عالی به نظر می رسد. اما بعد از مدتی کیفیت پایین می آید. شما باید ببینید در قبال پولی که پرداخت می کنید چه کیفیتی میگیرید. به نظر من اگر امنیت برای شما مهم است باید به سراغ چینی ها بروید چون خودروهای داخلی اصلا ایمنی ندارد. اگر به فکر ارزش افزوده هستید تا 5 سال توقع سود نداشته باشید. در این مورد خودروی ایرانی بهتر است. در کل مردم به دو دسته مصرف کننده و سرمایه گذار تبدیل می شوند. اگر مصرف کننده هستید و یک خانواده کوچک دارید از معایب 315 قدیم صرف نظر کنید و آن را بخرید. اگر به فکر سرمایه گذاری هستید خودروی چینی مناسب نیست. اگر نظری در رابطه با 315 قدیم دارید در پایان همین مطلب بیان کنید. سایر دوستان هم از این نظرات استفاده می کنند و انتخاب درستی می کنند.

2 دیدگاه در “معایب 315 قدیم و مقایسه با 206 تیپ 2

  1. عباس گفت:

    با سلام خدمت شما .از خوزستان بندرماهشهر هستم . من یک ام وی ام 315 s مدل 96 دارم علارغم محاسن این خودرو و رانندگی نرم و راحتش و موتور خوب ولی در عبور از موانع و دست اندازهای سمج ضربه مستقیم وارد اتاق میشود و کوبش شدید دارد البته رینگ 15 و فاق فابریک لاستیک 60 است که مقداری کم است . من تبلیغ کمک فنر های گازی روغنی رو در سایت شما دیدم اگر امکان دارد در صورت صحت مطلب تایید و توضیح دهید که این مورد تصمینی قابل رفع هست یا نه ؟ . سپاس گذارم

    1. لوازم یدکی کارکیتز گفت:

      با سلام
      متاسفانه خودروی ام وی ام در تمامی مدلهای خود در قسمت کمک ها مشکل دارد و صدای کوبش به علت این نقص بسیار آزار دهنده بوده البته صدای کوبش دلایل دیگری هم دارد اما در این خودروها 90 درصد مشکل از کمک می باشد این کمک های اصلاح شده ( طبق نظرسنجی از مصرف کنندگان این کمک ها ) توانسته این مشکل را حل کند و خوشبختانه تا کنون هیچ کدام مرجوع نشده البته توجه به این نکته هم داشته باشید که هر گونه تغییر توسط مالک در قسمت فنرلول ها مثل کاهش ارتغاع باعث کاهش کارایی می شود و این کمک ها در حالت استاندارد بهترین بازدهی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید