دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

به همین راحتی می توانید برای رفع کوبش خودروهای جک اقدام کنید

رفع کوبش خودروهای جک

در این مطلب قصد داریم تا تجربه ی موفق خود را در رابطه با رفع کوبش خودروهای چینی برای شما بیان کنیم. با ورود خودروهای چینی به بازار ایران انتقادهای زیادی به این خودروه وارد شد. البته پس از گذشت زمان و با ورود مدل های بروز خودروهای چینی این خودروها طرفداران زیادی پیدا کرد. اما همچنان یک مشکل برای این خودروها وجود داشت. مشکل کوبش خودروهای چینی که همچنان وجود دارد. ما با مطالعه روی این مشکل دلیل آن را ریشه یابی کردیم و راه حل دائمی برای آن ارائه می کنیم. با این روش می توانید شاهد رفع کوبش خودروهای جک لیفان ام وی ام و جیلی باشید. در ادامه به توضیح کتمل این محصول می پردازیم. توجه داشته باشید که با این محصول رفع کوبش جک j5 , s5 , j3 , j4 , s3 را شاهد باشید.

دلیل کوبش در خودروهای چینی

خودروهای چینی برای مسیر های هموار داخل کشور چین طراحی شده و با توجه به استانداردهای جاده ای تولید شده. اما با توجه به تنوع راه ها در ایران جلوبندی این خودروها برای ایران کمی ضعیف می باشد. برای کاهش هزینه تولید از کمک های روغنی در این خودروها استفاده می شود. این کمک ها بسیار ضعیف می باشد. مکانیزم این کمک ها بسیار قدیمی بوده و دیگر در هیچ خودرویی استفاده نمی شود. به دلیل ضعیف بودن کمک ها فشار زیادی روی جلوبندی خودرو وارد می شود. برای همین احساس می کنید خودروی شما سواری خوبی ندارد.

کمکهای اصلاح شده تقویتی

ما با مطالعه روی این مشکل توانستم راه حل اساسی برای آن ارائه دهیم. راه حل این مشکل تعویض کمک های این خودروها با کمک های تقویتی و اصلاح شده می باشد. ما در ابتدا این قطعه را برای ام وی ام 315 ارائه کردیم و با استقبال خیلی خوبی مواجه شدیم. سپس برای خودروهای لیفان و امروز برای خودروهای جک نیز این محصول را ارائه می دهیم. این کمک ها فابریکی خودرو می باشد اما فرق اساسی آن مکانیزم داخلی کمک می باشد که به کلی فرق کرده. این مکانیزم روی کمک های روز دنیا پیاده شده و بسیار به روز می باشد.

رفع کوبش خودروهای جک

ضمانت رفع کوبش

ما روی این محصول دو ضمانت قرار دادیم تا مشتریان با خیال راحت از این محصول استفاده نمایند. ضمانت اول رفع کوبش می باشد. قبل از نصب این کمک حتما باید جلوبندی خودروی شما مورد بازدید قرار بگیرد و چه بهتر که عوض شود. زیرا کمک های قبلی فشار زیادی روی جلوبندی وارد کرده. در صورت سالم بودن جلوبندی به محض تعویض کمک ها متوجه رفع کوبش می شوید. ضمانت دوم سه ماه گارانتی محصول می باشد. در صورت روغن زدن کمک در طی سه ماه اگر مشکل از کمک باشد و ضربه ای به آن وارد نشده باشد کمک های نو به شما می دهیم. البته تا کنون مرجوعی برای این کمک نداشته ایم.

 

نوشته های مشابه

8 دیدگاه در “به همین راحتی می توانید برای رفع کوبش خودروهای جک اقدام کنید

  1. بهزاد گفت:

    سلام قیمت کمک اصلاح شده چنده

    1. alinaderi گفت:

      سلام ارادت برای استعلام قیمت از طریق چت آنلاین یا تماس با فروشگاه متونید اقدام کنید ممنون

  2. ابراهیم گفت:

    سلام کرج هم شعبه دارید

    1. alinaderi گفت:

      سلام ارادت نه متاسفانه ما فقط یک فروشگاه در بازار تهران داریم برای سفارش می تونید حضوری یا تلفنی اقدام کنید.

  3. محمد گفت:

    باسلام ایا اگر این کمک فنر را وصل کنیم ولی بعد از دوماه همان کوبش را داشته باشد کمک فنر را تحویل میگیرید وضمانت میکنید که این کوبش را از بین ببرد

    1. alinaderi گفت:

      سلام ارادت
      کمک فنر گازی روغنی اگر خراب باشه هم از لحاظ ظاهری مشخص هست هم از همون لحظه نصب به مشکل می خورید.روال خرید و نصب کمک گازی روغنی از فروشگاه کارکیتس به این شکل است.ابتدا باید به جلوبندی ساز ماهر مراجعه کنید.تمام قطعات جلوبندی باید کاملا سالم و نو باشه.بعد از بررسی و احتمالا تعمیر جلوبندی کمک ها رو سفارش می دید و جلوبندی ساز کمک ها رو نصب می کنه.از همون لحظه اول باید صدای کوبش برطرف بشه و سواری ماشین نرکم تر میشه.اگر احتمالا صدای اضافه به گوش برسه حتما باید همونجا به جلوبندی ساز اعلام کنید.این کمک ها اگر درست نصب بشه باید درست کار کنه.اصلا به به این صورت نیست که صدایی بشنوید و جلوبندی ساز بگه کمی رانندگی کنید درست میشه.از لحظه اول باید صدا برطرف شه.البته به این موضوع دقت کنید که به دلیل ارتفاع پایین خودروهای چینی و نامناسب بودن راه ها احتمالا کمی کوبش وجود دارد که زیاد حس نمیشه.به بیان دیگر 70 درصد کوبشی که مربوط به کمک میشه برطرف میشه.حدود 30 درصد به خاطر ارتفاع پایینه که قابل حل نیست.

  4. حسین گفت:

    گارانتی ماشین رو از بین نمی بره؟

    1. alinaderi گفت:

      سلام گارانتی مربوط به جلوبندی شاید از بین بره که اصلا نیازی هم با اون ندارید اما برای گارانتی سایر قسمت ها مشکلی ایجاد نمی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *