دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

راه حل دائمی برای رفع کوبش در خودرو های ام وی ام

رفع کوبش در خودرو های ام وی ام

با ورود خودروهای چینی به این منتقدان زیادی این خودروها را معیوب خواندند و گفتند در ایران مشتری ندارد.یکی از این عیبها مشکل کوبش در خودروهای ام وی ام بود.صدای کوبش در این خودروها به اندازه ای زیاد بود که در مسیر های صاف هم این صدا شنیده می شد.بسیاری خودروهای خود را فروختند و خودروهای ایرانی خریدند.ما با مطالعه روی این مشکل توانستیم برای رفع کوبش در خودروهای ام وی ام راه حل اساسی ارائه کنیم.البته در طول 5 سال است که ما راه حل این مشکل را پیدا کردیم و مشتریان 100 درصد راضی هستند.در ادامه به توضیح در این رابطه می پردازیم.کمک فنرهای اصلاح شده خودروهای ام وی ام راه حل اصلی و دائمی است.این کمک فنرها برای رفع کوبش در خودرو های ام وی ام 110 رفع کوبش ام وی ام 530 و 550 و 315 و x22 و تیگو 5 , x33 و آریزو 5 مناسب است.

منظور از کمک های اصلاح شده چیست؟

مشکل اساسی در کمک های خودروهای ام وی ام می باشد.البته این ضعف در خودروهای لیفان جک و جیلی هم وجود دارد.کمکهای فابریکی این خودروها از مکانیزم بسیار قدیمی روغنی اسفاده می کند.کمک فنرهای اصلاح شده از مکانیزم بسیار جدید گازی روغنی اصلاح و تقویت شده استفاده می کند.کمک های اصلاح شده خودروهای ام وی ام و سایر خودرهای چینی موجود مشکل کوبش را کامل برطرف می کند.این مکانیزم به این صورت است.در انتهای محفظه کمک یا در انتهای کمک یک پیستون گازی طراحی شده.این پیستون گازی باطومی کمک را به سمت مخالف فشار می دهد.علاوه بر این اجازه نمی دهد باطومی کمک تا انتها بسته شود.حتی اگر باطومی تا انتها فشرده شود به انتهای کمک برخوردی ندارد.به کمک روغن و گاز موجود در محفظه باطومی به سمت بالا حرکت می کند.دوباره در جای اول قرار می گیرد.

مزایای کمک فنر اصلاح شده چیست؟

مزایای کمک فنر اصلاح شده همین است.شما کمک فابریکی را با همان ظاهر و بدون حتی کوچکترین تغییری برای نصب با مکانیزم داخلی ماکسیمایی جایگزین می کنید.با این کار تمام فشار از روی جلوبندی برداشته می شود.عمر جلوبندی خودروی شما زیاد می شود.ارتفاع خودروی شما استاندارد باقی می ماند.کوبش های داخل اتاق خودرو بسیار زیاد بر طرف می شود.سواری خودروی شما مانند خودروهایی مثل پرشیا یا ال نود می شود.پس نیازی به کمک خودروی دیگری ندارید.

 

 

رفع کوبش در خودروهای ام وی ام

منجید کمک فنر چیست؟

چند وقتی است در تبلیغات قطعه ای بخ نام منجید کمک فنر تبلیغ می شود.با توجه به کوبش شدید ماشی های چینی لازم دانستیم در رابطه با مکانیزم منجید کمک فنر توضیحاتی ارائه کنیم.منجید کمک یا همان ضربه گیر کمک فنر چیست؟منجید کمک فنر قطعه ای پلاستیکی است.این قطعه با پلاستیک بازیافتی فشره شده تولید می شود.منجید کمک فنر را بین فنر لول قرار می دهند.در اثر ضربه های شدید و یا کوچک وقتی کمک فنر و فنر لول فشرده می شود,این قطعه مانعی ایجاد می کند.برای همین فنر لول کامل جمع نمی شود.وقتی فنر لول کامل فشرده نشود باطومی کمک تا انتها فشرده نمی شود.به عبارت دیگر مانعی برای برخورد باطومی با انتهای محفظه کمک فنر است.برای همین شما احساس می کنید کوبش کم شده.اما سوال اینجاست که این قطعه راه حل اساسی برای برطرف شدن کوبش است؟به نظر کارشناسان این راه منطقی به نظر نمیرسد.چون مشکل از مکانیزم کمک است.حتی اگر یک لنگه کفش را لای فنر لول قرار دهید هم همین کار را می کند و نیازی به خرید ضربه گیر نیست.با کمک های اصلاح شده دیگر به منجید کمک هم نیازی ندارید.

دلیل خشکی کمک فنر ماشین چیست؟

خشکی کمک فنر ماشین از عوامل آزاردهنده در هنگام رانندگی است.بیشتر افراد به خاطر این مشکل خودروی خود را می فروشند.خشکی کمک فنر در ماشین چینی خیلی زیاد به چشم می خورد.یکی از انتقاداتی که به ماشین های چینی وارد است همین خشکی کمک فنر است.اما این مشکل به راحتی قابل حل است.فقط کافیست کمک های فابریکی را با کمک های اصلاح شده تعویض کنید.این کمک ها فابریکی است.با برطرف شدن خشکی کمک ماشین سواری لذت بیشتری دارد.فشار از جلوبندی برداشته می شود.عمر جلوبندی بیشتر می شود.دلیل این موضوع برطرف شدن نقص در مکانیزم داخلی کمک فنر است.دیگر نیازی به فروش خودرو و یا هزینه های سنگین برای تغییر در جلوبندی نیست.

آیا کمک فنر قابل تعمیر است؟

کمک فنر خودرو از قطعات اصلی جلوبندی محسوب می شود.این قطعه باعث می شود فشار وارد شده از مسیر ها به بدنه منتقل نشود.خرابی در کمک فنر به دو صورت اتفاق می افتد.یا بر اثر ضربه در تصادفات این قطعه کج می شود و باید تعویض شود.اما در طول زمان هم امکان دارد کمک فنر روغن بزند.به این معنی که روغن داخل محفظه کمک خالی می شود.در ایران کارخانه ای برای توید کمک فنر وجود ندارد.تمام کمک های موجود در بازار وارداتی است.البته برخی تولیدی ها کمک های خراب را جمع می کنند و به صورت دستی نواقص محفظه کمک برطرف می کنند و دوباره روغن تزریق می کنند.با این کار کمک فنر برای مدتی درست می شود.اما به طور کامل درست نمی شود.بهتر است بی خودی کمک را تعمیر نکیند.کمک فنر ماشین قابل تعمیر نیست.

تعمیر کمک ام وی ام 110 چگونه است؟

خودروی ام وی ام 110 از جمله خودروهای با کیفیت ارزان چینی است.این خودرو مشکل کوبش دارد.مشکل کوبش و خشکی ام وی ام 110 به راحتی قابل حل است.باید بدانید تعمیر کمک ام وی ام 110 امکان پذیر نیست.اما تنها راه خلاصی از مشکل کوبش ام وی ام 110 استفاده از کمک فنر اصلاح شده است.کمک فنر اصلاح شده برای ام وی ام 110 از لحاظ ظاهری همان کمک فابریکی است.اما مکانیز داخلی به کلی تغییر کرده.این تغییر باعث شده فشار از روی جلوبندی برداشته شود و شما احساس خشکی خودرو را ندارید.عمر جلوبندی به طرز چشم گیری افزایش می یابد.کمک جلو اصلاح شده 110 و کمک عقب اصلاح شده 110 در فروشگاه موجود است.

کمک فنر ماکسیمایی برای ام وی ام 530 و 550

با توجه به اعلام برخی مشتریان متوجه شدیم که برخی از جلوبندی سازان کمک فنرهای ماکسیمایی را برای ام وی ام 550 و 530 پیشنهاد می کنند.حتی این کمک ها را با قیمت بسیار بالا برای مشتریان نصب کرده اند.اما به دلیلی که به آن اشاره می کنیم این کار را اصلا انجام ندهید.کمک فنر ماکسیما نسبت به کمک فنر 550 و 530 قد کوتاه تری دارد.جلوبندی ساز مجبور است فنر لول را برش دهد.همین امر باعث کاهش اتفاع خودرو می شود. این کاهش ارتفاع منجر می شود روی کل خودرو فشار وارد شود. پس از مدتی کوبش بدتر می شود. البته این بار شما هم باید کمک و فنر لول را باهم عوض کنید.کمک فنر اصلاح شده 530 و 550 این مشکل را ندارد.این کمک ها با همان مکانیزم ماکسیمایی طراحی شده.اما از لحاظ ظاهری همان کمک های فابریکی است.کمک جلوی 530 و کمک عقب 530 در فروشگاه موجود است.

قیمت کمک فنر ماکسیما برای ام وی ام 530

قیمت کمک فنر ماکسیما برای 530 بسیار بیشتر از کمک های اصلاح شده است.به طور قطع کیفیت کمک های اصلاح شده فابریکی خیلی بیشتر از کمک فنر ماکسیمایی برای 530 است.پس اصلا این زیسک را نکنید.مطمئن باشید هزینه های شما با نصب کمک ماکسیمایی برای 530 چند برابر می شود.تجربه ما در طی چند سال این موضوع را ثابت کرده.به دنبال هزینه های زیاد نباشید و با منطقی ترین هزینه کوبش خودروی 530 و 550 را از بین ببرید.

کمک فنر اصلاح شده برای x22

خودروی x22 از جمله خودروهای جوان پسند چینی در ایران است.اما این خودرو هم مانند سایر ماشین های چینی مشکل کوبش دارد.به استناد بیشتر مشتریان بیشتر مشکل کوبش در عقب این خودرو مشاهده شده.برای رفع خشکی عقب ماشین x22 هم می توانید از کمک های اصلاح شده گازی روغنی استفاده کنید.کمک ها اصلاح شده جلوی x22 و کمک عقب x22 را می توانید از فروشگاه کارکیتس سفارش دهید.

راه حل رفع کوبش در خودرو های ام وی ام 315 چیست؟

با وجود مشکل در کمک فنر های 315 اصلا جای نگرانی نیست.برای رفع کوبش 315 تنها یک را بیشتر وجود ندارد.تعویض کمک های فابریکی با کمک های گازی روغنی اصلاح شده تنها راه است.در ادامه به مکانیزم داخلی کمک های اصلاح شده می پردازیم.اما در همین حد بدانید که این کمک ها از لحاظ ظاهری همان کمک فابریکی می باشد.اما نکته در مکانیزم داخلی این کمک فنر هاست.تعویض این کمک ها اصلا سخت نیست.فقط باید به یک جلوبندی ساز ماهر در زمینه خودروهای چینی مراجعه کنید.البته قبل از آن باید از سلامت جلوبندی خودرو اطمینان حاصل کنید.کمک فنر های اصلاح شده فقط در حالت استاندارد خودرو و با جلوبندی سالم درست عمل می کند. وجود ایراد در یک قطعه از جلوبندی هم باعث ایجاد مشکل می شود.برای خرید کمک جلوی 315 اصلاح شده و کمک عقب 315 می توانید از طریق فروشگاه اقدام کنید.

کمک های اصلاح شده آریزو 5 پرو

در این سایت در مطالب زیادی که در ادامه برای شما قرار می دهیم مکانیزم کمک ها را توضیح دادیم. اما نکته ی مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که عده ای سود جو به اسم کمک های گازی روغنی قطعات خود را در بازار به مشتریان می فروشند. البته مشتریان بعد از اینکه به مشکل می خورند پاسخی از این افراد دریافت نمی کنند. کا در این فروشگاه کمک ها را با دو ضمانت به مشتریان عرضه می کنیم. با این کار مشتری با خیال راحت می تواند این قطعه را خریداری کند. کمک های اصلاح شده آریزو 5 کاملا مشکل کوبش را دراین خودرو حل کرد.مخصوصا در خودروی آریزو 5 پرو مشکل کوبش خیلی به چشم می خورد.ولی به راحتی قابل حل است.کمک عقب آریزو 5 و کمک جلوی آریزو 5 در فروشگاه موجود است.

 

 

[aparat id=”w1hNB”]

 

 

نوشته های مشابه

48 دیدگاه در “راه حل دائمی برای رفع کوبش در خودرو های ام وی ام

  1. یحیی والی گفت:

    سلام من از شیراز مزاحم شدم چطور میتونم این کمک ها رو تهیه کنم هم کمک جلو و هم عقب 09177200172

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      سلام لطفا با فروشگاه تماس بگیرد ممنون

  2. ندا گفت:

    این همه شرر و ورر نوشتی از کمک خوب و اصلاخ شده ، اما یه چهار تا عکس از کمک های مناسبی که گفتی نگذاشتی فقط یه شماره دادی که که پول می خوای و ندیده و نشنیده کمک ها رو تلفنی سفارش بدیم ببندیم و معلومم نباشه چی آخرش از آب در میاد شاید عکس می گذاشتی ما تو بازار مشابهشو می دیدم و می فهمیدیم کمک ها و ادعا های تو واقعی هست یا … شعر هست چونکه با خرید کمک های تویتایی و نصبشون روی ماشین های ام وی ام مشکلات برطرف می شه و البته این رو هم بگم ماشین های چری و ام وی ام نرم ترین سیستم تعلیق ها رو دارند حالا جاده های کشور ما خرابه بحث دیگه ای هست

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      ممنون بابت تذکرتون البته بهتر هم می تونستین انتقاد کنید که شخصیتتون رو نشون نده اما مطلب تکمیلی هم داخل سایت قرار گرفت

  3. ناشناس گفت:

    منظور از گازی روغنی چیه….!!؟ آیا منظور همون که کمک رو تبدیل به پیچی روغنی میکنن ، هستش. .!!؟

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      نه مکانیزم گاز و روغن داخل کمک به کار گرفته شده که باعث میشه کوبش بر طرف شه . می تونید مطالب راجع به کمک گازی روغنی داخل سایت رو به همراه کلیپ مشاهده نمایید.

  4. ناشناس گفت:

    سلام. این کمکا از کمک ماکسیمایی بهتر هستن? در واقع اون نرمی که کمک ماکسیمایی داره رو

  5. محمد گفت:

    سلام وقت شما بخیر. این کمکا نرمی کمک ماکسیمایی رو دارن? مزایاشون نصبت به ماکسیمایی دقیا چیه? ماکسیمایی یه خوبی داره که وقتی لاستیک سایز بزرگتر میندازی دیگه برای زنجیرچرخ مشکل پیدا نمیکنی. آیا این کمکا هم این مزایا رو دارن?

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      بدی کمکای ماکسیمایی اینه که برای نصب باید فنر لول بریده شه و کوتاه بشه و به مرور زمان باز باعث کوبش بیشتر خودرو می شه .نکته ی دیگه اینه که اگر بخواید کمکای ماکسیمایی رو تعویض کنید باید فنر لول نو تهیه کنید که هزینه رو دو چندان میکنه ولی این کمکها با مکانیزم ماکسیمایی ولی فابریکه ماشینه که نیازی به تغیر نداره و فقط باید نصب بشه

  6. ناشناس گفت:

    سلام
    من این کمک ها رو تبدیل به روغنی میکنم و شش ماه هم ضمانت میکنم. هیچ نیازی به مکانیزم گازی روغنی نیست. چون سیستم داخلی کمک های خودروهای چینی به طور کامل تغییر میدم و باعث رفع کوبش میشه و کارایی بسیار خوبی داره.
    مدیر محترم سایت میتونید از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید. با تشکر

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      دوست عزیز کمک فابریکی ماشین چینی ها خودش روغنی هست نیازی به روغنی کردن این کمک ها نیست اگر می خواید رو این موضوع کار کنید سعی کنید مکانیزم گازی روغنی رو پیاده کنید . اگر موفق شدید نمونه کمک هاتون بررسی میشه اگر کیفیت لازم رو داشت و تست فنی رو موفق عمل کرد می تونیم به عنوان کمک ایرانی روش کار کنیم ممنون از شما و آرزوی موفقیت برای شما.

    2. جواد پارسایی گفت:

      سلام تیگو 5دارم میتونید نرمش کنید ؟

      1. alinaderi گفت:

        سلام ارادت
        مطلب رو کامل مطالعه کنید اگر امری بود با فروشگاه تماس بگیرید.

  7. Sepshock گفت:

    من واقعا در عجبم! شما چطور نمیدونید کمک فابریکی خودروهای چینی مثل جک، لیفان و ام وی ام و… گازی-روغنی است. لطفا اطلاعات غلط ندهید. ما با تغییر مکانیزم این کمک ها انها را تبدیل به روغنی می کنیم. معنی این جمله این است که با روغن و بدون گاز عملکزد عالی و کارآیی بسیار خوبی دارند.

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      حرف شما کاملا متینه شما درست میگی ممنون از راهنماییتون

  8. Mehdii گفت:

    سلام.قیمت ۴ تا کمک اصلاح شده چنده ؟

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      برای استعلام قیمت با فروشگاه تماس بگیرید لطفا

  9. ناشناس گفت:

    سلام قیمت کمک اصلاح شده ام وی ام 530 رو میخواستم متاسفانه خط تلفنی که گذاشتید همیشه مشغوله . میشه قیمت بفرمائید

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      سلام در صورت اشغال بودن خطوط می توانید از چت آنلاین سایت استفاده نمایید ممنون

  10. رضا گفت:

    کمک‌گازی‌چه‌فرقی با کمک‌گازی روغنی داره

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      مطلب کمک های گازی روغنی رو مطالعه بفرمایید کامل همراه با کلیپ توضیح داده شده ممنون

  11. مهدی غفاری گفت:

    سلام با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما و همکاران گرامی بنده یک دستگاه خودرو ام وی ام ۵۳۰دارم و کوبش کمک داره واقعا منو اذیت می‌کنه اگر میتونسید یک تیزر هر چند کوتاه از نصب کمک فنر تولید شما رو نشون میداد واقعا خیلی خوب بود هم ما از تولید کنندگان داخلی حمایت میکنیم هم از نظر مالی کمتر خرج میکنم هم ماشین نرم تر میشه بعد اگه امکان داره قیمت رو توی سایت بذارید ممنون از شما

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      سلام ممنون از شما دوست عزیز
      متاسفانه این محصول در داخل ایران تولید نمیشه و اگر کسی ادعای تولید در داخل را دارد این کیفیت را تولید نکرده. فقط شاید در ایران بتوانند کمک های روغنی را با تزریق گاز به این شکل تغییر مکانیزم بدهند . اما این کار به دلیل اینکه محفظه ی گازی ایزوله لازم دارد کار ساز نیست و به زودی خراب می شود. قیمت ها هم طی روزهای آینده در سایت بروز می شود و دوباره امکان خرید اینترنتی فعال می شود.

  12. مهدی غفاری گفت:

    این هم میخواستم بدونم چون میل کمک اصلی ام وی ام 530کوتاه است کوبش داره توی محصول شما این مشکل بر طرف شده یا نه

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      اگر مطالب را به دقت مطالعه کنید متوجه ایراد کمک ها می شوید. علت کوبش کوتاهی کمک ها نیست. علت مکانیزم روغنی کمک هاست که بسیار قدیمی می باشد و امروزه از مکانیزم گازی روغنی استفاده می شود. البته برخی دوستان از کمک های ماکسیمایی به اشتباه استفاده کرده اند که به دلیل کوتاهی کمک های ماکسیما برای ام وی ام 530 550 مجبور به کوتاه کردن فنر لول شدند و بعد از مدتی باز به مشکل خوردند.

  13. اسماعیل گفت:

    سلام خودروی من ۳۱۵ صندوقداره هرچند کمکهای جلو وعقب از نظر فیزیکی سالم هستن اما سیستم تعلیقش خیلی خشکه و کوبش هاش واقعا برام غیر قابل تحمل شده لطفا راهنمائی فرمائید که چگونه میشه این ماشین کمی نرمتر بشه ؟ باتشکر

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      سلام مشکل از کمک های خودرو می باشد البته این مشکل برای تمام خودروهای چینی وجود دارد می تونید مطالب مربوط به کمک اصلاح شده که در سایت موجوده رو مطالعه کنید اگر توضیحی خواستید هم می تونید با فروشگاه تماس بگیرید.

  14. فرود عبداللهی گفت:

    سلام من یک 530 دارم و مشکل کمک های جلو را توسط یک تعمیر گاه کمک فنر واقع در اصفهان حل کردم . روش کار به اینصورت بود که ابتدا کمک را اوراق کرده و سپس طول میل وسط کمک را بوسیله دستگاه تراش و با مهارت بسیار زیاد به میزان 10 سانت بیشتر کرد و بعداز سر هم کردن قطعات کمک فنر ، آنرا بوسیله دستگاه مخصوصی گازی کرد و هم اکنون 6 سال است که هیچ مشکلی بوجود نیاورده و خیلی راضی هستم. ولی طبق گفته این تعمیر کار کمک های عقب بعلت ضعیف بودن قابل اوراق و باز سازی نیستند وباید با کمک های عقب ساخت . چنانچه مایل بودید به این شماره پیام دهید تا آدرس تعمیر گاه را ارسال کنم.

    1. لوازم یدکی کارکیتس گفت:

      با احترام به شما دوست عزیز این کار از لحاظ ایمنی و فنی قابل اطمینان و اجرا نیست و از اونجایی که این امر برای ما و مشتریان خیلی مهمه نمی تونیم پیشنهاد بدید ضمنا از لحاظ هزینه هم مقرون به صرفه نیست

    2. امیرحسین گفت:

      میشه لطفا ادرس اینجا بننویسید که دوستانی که اصفهان هستند استفاده کنند

      1. alinaderi گفت:

        سلام آدرس در قسمت پایین سایت موجوده

    3. ناشناس گفت:

      سلام شماره و آدرس تعمیرگاه را میشه بدید

      1. alinaderi گفت:

        سلام ما فروشگاه هستیم برای تعویض باید به جلوبندی ساز مراجعه کنید آدرس فروشگاه در انتهای سایت موجوده.

  15. محسن گفت:

    سلام کمک فنر گازی روغنی برای ام وی ام x22 دارین؟

    1. alinaderi گفت:

      بله موجوده با ضمانت رفع کوبش

    2. محمد گفت:

      سلام چجوری تهیه کنم

      1. alinaderi گفت:

        سلام ارادت برای ثبت سفارش می تونید با همکاران ما در فروشگاه تماس بگیرید یا به صورت حضوری تشریف بیارید

  16. عمار گفت:

    سلام کمک فنر ایکس ۲۲ رو میخوام کوبش عقب برطرف کنم . لطفا راهنمایی

    1. alinaderi گفت:

      برای رفع این مشکل می تونید از کمک های اصلاحی استفاده کنید. مطالب زیادی در این رابطه داخل سایت هست که می تونید مطالعه کنید. در صورت نیاز با فروشگاه تماس بگیرید.

  17. محسن گفت:

    سلام
    من به تازگی ایکس۲۲خریدم
    خیلی خشک واز رانندگی باهاش حال نمیکنم
    درست آپشن زیاد داره ولی همون ال ۹۰ ترجیح میدم واقعا مردم و راحت بود
    حالا میخوام ببینم کاری برای خشکی این میشه انجام داد و اگه میشه تا چند درصد بهبود پیدا میکنه
    ممنون

    1. alinaderi گفت:

      سلام
      مشکل خشکی کمک های تمام خودروهای چینی از کمک های بی کیفیت این خودروهاست. البته تعویضاین کمک ها می تونید سواری خوبی از این خودروها بگیرید .

  18. نیک گفت:

    سلام قیمت کمک های اصلاح شده ی جفت جلو ایکس ۳۳ نیو چنده؟

    1. alinaderi گفت:

      سلام ارادت
      می تونید برای استعلام قیمت از طریق تلفنی یا چت آنلاین سایت از بخش فروش سوال بفرمایید ممنون

  19. yadollah.khakzad گفت:

    سلام. من یه ایکس ۳۳ کراس خریدم که کمکش خیلی ضعیفه و کوبش داره.
    این کمکها ساخت کجاست و ضمانت هم داره؟ با مصرف چند سال کار میکنه؟! با توجه به اینکه ماشین گارانتی ۴ ساله داره باعث ابطال گارانتی نمیشه؟!

    1. alinaderi گفت:

      هنوز تست جلوبندی رو از ایکس 33 کراس نگرفتیم. اگر جلوبندیش با سایر ایکس 33 ها یکی باشه کمک های اصلاح شده می تونه مشکل کوبش شما رو حل کنه. برای گارانتی مشکلی ایجاد نمیکنه چون از لحاظ ظاهری یکی هست. شاید گارنتی جلوبندی از بین بره که چیز مهمی نیست. این کمک ها ساخت چینه و به دلیل مرتبظ بودن مستقیم با رانندگی فرد ضمانتی نداره. اما اگر تا سه ماه روغن بزنه و مشکل از کمک باشه براتون تعویض می کنیم.

  20. yadollah.khakzad گفت:

    با مصرف متوسط چند سال کار میکنه؟!

    1. alinaderi گفت:

      طول عمر کمک به کیلومتر کارکرد و نحوه رانندگی فرد بستگی داره. سرویس دوره ای کمک تقریبا هر دوساله در حالت عادی و با رانندگی معقول اگر ضربه به کمک وارد نشه تا 4 سال می تونید از این کمک ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *