دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

نکاتی که هنگام خرید دیسک و صفحه اصلی 620 باید بدانید

خرید دیسک و صفحه اصلی 620

خودروهای چینی اکثرا دارای گیربکس های ضعیفی می باشند.این موضوع باعث نارضایتی صاحبان این خودروها شده. البته راه ار اصلی برطرف کردن این مشکل خرید دیسک و صفحه اصلی لیفان 620 برای این خودرو می باشد.ولی از کجا بفهمیم دیسک صفحه ی خریداری شده اصلی می باشد.در ادامه به بررسی بهترین مارک دیسک و صفحه 620 و نحوه ی خرید دیسک و صفحه اصلی لیفان 620 می پردازیم.

خرید دیسک و صفحه اصلی لیفان 620

علائم خرابی دیسک و صفحه

کلاچ کاری را که باید انجام نمی دهد؟ تعدادی از علائم وجود دارد که کلاچ خودروی شما ممکن است نیاز به توجه یک گیربکس کار خودرو داشته باشد. هرچه زودتر به خرابی دیسک و صفحه پی ببرید، احتمال اینکه بتوانید از تعمیر اساسی گیربکس خودرو اجتناب کنید بیشتر است. علائم خرابی کیت کلاچ که ممکن است متوجه شوید می‌تواند از مختلف باشد، اما مهم است که پس از ظاهر علائم شدن خرابی را نادیده نگیرید.

آیا مشکلات کلاچ فقط برای گیربکس های دستی است؟

اکثر مردم فکر می کنند که مشکلات کلاچ فقط در گیربکس های دستی اتفاق می افتد. با این حال، اگر راننده گیربکس اتوماتیک هستید، ممکن است همچنان مشکلات مشابهی را تجربه کنید. هر خودرویی به مکانیزمی نیاز دارد تا خودروی شما را در دنده قرار دهد و آن را در دنده نگه دارد، چه شما کنترل آن را در دست دارید و چه خودروی شما تجهیزات لازم را تشخیص داده و با آن ارتباط برقرار کند.

پنج مورد از رایج ترین علائم خرابی دیسک و صفحه 620

علائم خرابی کیت کلاچ می تواند به صورت متغیر باشد. این ایده خوبی است که بدانید به چه چیزی توجه کنید و هیچ یک از این چند نشانه را که متوجه می شوید نادیده نگیرید. هر چه زودتر خودروی خود را پس از مشاهده هر یک از این علائم به متخصص گیربکس بسپارید، احتمال اینکه بتوانید از خرابی کلاچ و گیربکس خودرو جلوگیری کنید بیشتر است.

پدال کلاچ نرم یا اسفنجی

سفتی پدال کلاچ شما به مرور زمان و با توجه به عمر دیسک و صفحه  تغییر می کند. با این حال، باید توجه داشته باشید که آیا پدال کلاچ شما اسفنجی، نرم است یا برای درگیر شدن باید خیلی پایین فشار داده شود. اینها برخی از اولین علائم مشکلات کلاچ هستند، بنابراین آنها را نادیده نگیرید. رفع شدن مشکل کلاچ در این مرحله می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما شود.

بیرون پریدن دنده

یکی از رایج ترین علائم مشکل کلاچ سر خوردن دنده است. به عبارت ساده، این زمانی است که گیربکس ماشین شما نمی تواند همیشه در دنده بماند. اگر دنده شما لیز بخورد، ممکن است هنگام رانندگی متوجه چرخش ناگهانی دور موتور شوید زیرا گیربکس شما از دنده مناسب خارج می شود. از آنجایی که این علامت باعث برخی مشکلات رانندگی و ایمنی نیز می شود، مهم است که گیربکس کار ماهر تشخیص دهد که چه تعمیراتی در اسرع وقت لازم است.

هنگام رانندگی بوی لنت سوختگی می شنوید

بوی سوختگی لنت در حین رانندگی می تواند نشان دهنده تعدادی از تعمیرات ضروری خودرو باشد. به زمان ایجاد بوی سوزش و هر علائم دیگری که ممکن است در کنار بو تجربه کنید توجه کنید. معمولاً، شما متوجه بیرون پریدن دنده ها در کنار بوی سوختگی خواهید شد. با این حال، هر زمان که در حین رانندگی بوی سوختگی می دهید، جای نگرانی است و باید توسط یک گیربکس کار ماهر و مورد اعتماد بررسی شود.

صدای سنگ زنی هنگام تعویض دنده

هنگامی که با پدال کلاچ و تعویض دنده اشتباه زمان بندی می کنید، ممکن است متوجه صدای ساییدن شوید. اگر هنگام تعویض دنده بیشتر این صدا را می شنوید، نشانه آن است که ممکن است نیاز به برنامه ریزی برای سرویس یا تعمیر گیربکس داشته باشید. با گذشت زمان، قطعات مکانیکی فلزی گیربکس شما که مسئول نگه داشتن خودروی شما در دنده هستند فرسوده می شوند و باعث می شود که آنها به هم نخورند. هنگامی که صدای سنگ زنی را شنیدید، وقت آن است که ماشین خود را برای تعمیر کلاچ به یک گیربکس کار ماهر ببرید.

پدال کلاچ شما گیر می کند

پدال های کلاچ اسفنجی و چرخ دنده های آسیاب را فراموش کنید – آیا پدال کلاچ شما به زمین چسبیده است؟ این یک نشانه واضح است که شما باید ماشین خود را در اسرع وقت برای تعویض کلاچ به تعمیرگاه خودرو ببرید. این نه تنها یک علامت جدی است، بلکه باعث می شود ماشین شما حرکت نکند. باید به یک یدک کش زنگ بزنید تا خودروی شما را تا تعمیرگاه ببرد. زیرا خودرو دیگر قادر به حرکت نیست. حرکت دادن این خودرو بسیار خطرناک است.دیسک و صفحه 620

نکاتی در هنگام خرید دیسک و صفحه 620 باید بدانید

در هنگام خرید دیسک و صفحه لیفان 620 باید یک نکته اساسی را درنظر بگیرید. از هر 100 خودروی لیفان 620 مدل 1800 یک خودرو دیسک و صفحه ایکس 60 دنده هیلمنی می خورد. بسیاری متوجه این موضوع نیستند و فقط باید به صورت تجربه به این مسئله پی ببرید. صفحه این مدل بزرگ تر است و نشان می دهد که دیسک و صفحه هیلمنی باید استفاده کنید. پس توصیه می شود قبل از نصب ابتدا صفحه ی کهنخ را با صفحه نو مقایسه کنید. سپس اقدام به نصب کنید.

بهترین مارک دیسک و صفحه 620 چیست؟

خودروی لیفان 620 با موتور 1800 و خودروی لیفان ایکس 60 دنده معمولی و خودروی جیلی امگرند 7 داراری یک مدل گیربکس می باشند.این بدین معناست که دیسک و صفحه ی این سه خودرو یکسان می باشد.از این رو می توانید بهترین مارک دیسک و صفحه را انتخاب کنید.دیسک و صفحه اصلی این خودروها با برند هانژی در بازار موجود می باشد.البته مانند بسیاری قطعات طرح اصلی این برند نیز در بازار به فروش می رسد.البته کیفیت و قیمت پایین تری دارد.برندهای مختلف دیگری هم در بازار به فروش میرسد.اما این برند فابریکی این سه خودرو می باشد.لازم به ذکر است که برند هانژی برای تمام خودروهای چینی دیسک و صفحه تولید کرده.اگر هانژی اصلی را خریداری کنید کیفیت بسیار بالایی دارد.دیسک و صفحه هانژی اصلی را می توانید از فروشگاه کارکیتس سفارش دهید.

 

دیسک و صفحه 620

خرید دیسک و صفحه ی اصلی 620

با توجه به تنوع برند قطعات در بازار شناسایی جنس اصلی توسط مشتری کمی دشوار می باشد.مخصوصا خرید دیسک و صفحه اصلی لیفان.بیشتر توصیه می شود از فروشگاه مطمئن خرید کنید تا قطعه ی با کیفیت و اصلی به دست شما برساند.برای خرید دیسک و صفحه اصلی لیفان می توانید با خیال راحت از فروشگاه ما خرید کنید.این موضوع را در نظر داشته باشید فعلا بهترین دیسک و صفحه لیفان 620 و سایر خودروهای چینی همین برند هانژی می باشد.می توانید به صورت حضوری یا تلفنی یا از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید.در کمترین زمان قطعه به دست شما خواهد رسید.در ادامه لینک خرید دیسک و صفحه ها قرار داده شده.

[aparat id=’LwSbk’]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *