دانستنیهای مفید خودرویی کارکیتس

درباره جیلی امگرند شاسی بلند بیشتر بدانید

جیلی امگرند شاسی بلند

کمپانی جیلی از جمله معدود کمپانی های ریشه دار در کشور چین است. این کمپانی توانست همراه سایر رقبای خود همانند چری و لیفان وارد بازار ایران شوند. به دلیل نبود مدیریت درست در کمپانی جیلیران نتوانست زیاد دوام بیاورد. اعلام ورشکستگی کرد. اما خودرو هایی که وارد بازار ایران کرد با وجود تبلیغات کم توانست طرفداران زیادی به خود جلب کند. انصافا هم کیفیت محصولات جیلی نسبت به سایر رقبای چینی بالا تر بود. مصرف کنندگان این خودرو ها هم از کیفیت و هم ظاهر خودرو رضایت کامل دارند. قیمت لوازم یدکی این خودرو ها در ابتدا بسیار مناسب بود. مثلا قیمت لوازم یدکی جیلی امگرند شاسی بلند یا امگرند X7 در ابتدا بسیار مناسب بود. در این مطلب درباره جیلی امگرند شاسی بلند بیشتر بدانید. اما با گذشت زمان این قطعات در خود کشور چین هم کم شد.برای آشنایی با تمام مدلهای جیلی موجود در ایران می توانید مطالب سایت را بخوانید.

جیلی شاسی بلند مدل اتوماتیک

از جمله مدل های موفقی که جیلیران با خود به ایران آورد مدل جیلی شاسی بلند بود. فقط مدل اتوماتیک آن وارد ایران شد. قیمت لوازم یدکی جیلی امگرند شاسی بلند در مقایسه با سایر خودروهای چینی از قیمت معقولی برخوردار است و با وجود نداشتن شرکت رسمی در ایران برای پاسخگویی باز لوازم یدکی این خودرو در بازار موجود است. که از نکات مثبت در هر خودرویی است. کیفیت این خودرو به اندازه ای است که در صورت بروز ندادن تصادف و عوامل دیگر جز لوازم مصرفی مثل فیلترجات و لنت و سایر لوازم مصرفی نیاز دیگری به قطع و لوازم یدکی ندارد. البته به دلیل قدیمی شدن این مدل و آمدن مدل های جدید جیلی, قطعه سازان چینی دیگر تمایلی به تولید قطعات این خودرو ندارند. به همین خاطر امروزه در بازار لوازم یدکی این خودرو مقداری گران تر شده و سخت پیدا می شود.

قیمت لوازم یدکی جیلی امگرند شاسی بلند

لوازم یدکی انواع مدلهای جیلی

این تنها مدل وارد شده به ایران نبود. از کمپانی جیلی چند مدل خودروی دیگر مانند جیلی امگرند 7 در دو مدل سدان و هاچ بک در ابتدا وارد ایران شد. بعد از بسته شدن جیلیران , شرکت کرمان موتور توانست یک مدل دیگر را وارد بازار کند. نام این مدل جیلی GC6 می باشد که در دو تیپ وارد بازار ایران شده. اولین مدل جیلی GC6 الیت و دیگری مدل جیلی GC6 اکسلنت می باشد. در مطالب بعدی درباره نکات فنی این دو خودرو کامل صحبت می کنیم. البته ما قبلا در رابطه با لوازم یدکی انواع مدلهای جیلی, قیمت لوازم یدکی جیلی امگرند سواری و مشخصات فنی جیلی امگرند 7 سواری به طور کامل و مفصل صحبت کردیم.

قیمت لوازم یدکی جیلی امگرند شاسی بلند

قیمت لوازم یدکی جیلی امگرند شاسی بلند

ما در فروشگاه کارکیتس قصد داریم ضمن ارائه خدمات خدمت مشتریان و مصرف کنندگان خودروهای چینی, اطلاعات فنی دوستان عزیز را افزایش دهیم. ما با راه اندازی فروشگاه اینترنتی علاوه بر شفاف سازی قیمت قطعات, توضیحات نکات فنی هر قطعه و کیفیت آن هم ارائه می دهیم. مشتریان با دید باز و اطمینان خاطر بتوانند قطعات مورد نیاز خود را بدون واسطه و هزینه ی اضافی تهیه کنند. ما تمامی سفارشات را به هر نقطه ای از ایران که باشد ارسال می کنیم و تمامی قطعات را با ضمانت تقدیم مشتریان میکند.

خرید لوازم یدکی جیلی شاسی بلند

در صورتی که قطعات مورد نیاز شما در سایت نبود می توانید با شماره های فروشگاه تماس بگیرید. در ضمن از شما درخواست می کنیم تا ما را در شبکه های اجتماعی و کانال آپارات همراهی کنید. برای مشاهده ی تمامی کلیپ های آموزشی و فنی در این کانال ها عضو شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *