مقایسه خودروها

بهترین ماشین چینی در بازار ایران در سال 2023 چیست؟

ماشین چینی در بازار ایران

ماشین های چینی در بازار ایران سالهاست وارد شده.در ابتدا کسی فکر نمی کرد خودروهای چینی تمام خیابان ها را برای خود کند.اما بعد از 10 سال این اتفاق افتاد.امروزه در خیابان ها به اندازه ی خودروی داخلی خودروی چینی می بینیم.تنوع این خودروها به اندازه ایست که حتی نام برخی از این خودروها شنیده نشده.در این مطلب قصد داریم تا جدیدترین ماشین چینی های بازار ایران را ببرسی کنیم.در مطلبی تمام ماشین چینی های زیر 1 میلیارد را بررسی کردیم.اما در این مطلب ماشین های بالای یک میلیارد بررسی می شود.البته به اینکه قیمت این خودروها بی خودی بالاست کاری نداریم.اما انصافا خودروهای جدید از کیفیت و جذابیت چیزی کم ندارد.به نظر شما بهترین ماشین چینی در ایران کدام است؟

خلاصه این مطلب

در این مطلب قصد داریم تا شما را بهترین خودروهای چینی در ایران آشنا کنیم. در سایت کارکیتس در رابطه با معایب بیشتر خودروهای چینی بحث کردیم. می توانید در همین مطلب خلاصه اطلاعات فنی هر خودرو را ببینید. اما بهتر است مطلب تکمیلی را در رابطه با خودروی مورد نظر خود بخوانید. در هنگام خرید خودروی چینی حتما به این نکته توجه کنید. اصلا سمت خودروی چینی که شرکتی در ایران دارد نروید. ما در فروشگاه کارکیتس فقط روی خودروهای چینی که ادامه دار هستند و شرکت معتبر دارند کار می کنیم. خیلی شرکت ها با رانتی که داشتند تعدادی خودرو وارد کردند. اما نه نمایندگی دارند نه شرکت. حتی یک سپر این خودروها در بازار نیست. قبل خرید حتما در رابطه با معایب خودروهای چینی بخوانید. اگر توانستید تست رانندگی از این خودروها بگیرید. در آخر توصیه اکید می کنیم سرویس دوره ای منظم را رعایت کنید. در رابطه با انجام سرویس دوره ای یک مطلب مفصل منتشر کردیم. خواندن این مطلب برای شما که چینی سوار هستید واجب است. اگر تجربه از سواری خودروی چینی دارید در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید تا سایر دوستان هم استفاده کنند.

بهترین شرکت های وارد کننده ماشین چینی

تعداد زیادی از شرکت ها اقدام به واردات خودرو از چین کردن.بیشتر این شرکت ها رانتی بودند و برای پولشویی تعدادی خودرو وارد کردند.برای همین برخی خودروها به یکباره وارد شد و دیگر اثری از آنها نمی بینیم.اما در ایران سه شرکت به صورت دائم از چین خودرو وارد کردند.تا به امروز خدمات به مشتری دادند.درست است این خدمات خیلی ضعیف بوده,اما به هر حال تعطیل نکردند.این سه شرکت مدیران خودرو ,کرمان موتور و گروه خودرو سازی بهمن می باشند.البته پارس خودرو هم در ابتدا با برلیانس چین قرارداد امضا کرد.اما به دلیل تحریم ها نتوانست ادامه دهد.دلیل این امر این بود که برلیانس زیر مجموعه یک خودروساز آمریکایی می باشد.در ادامه با چانگان ادامه داد.البته هنوز چانگان های جدید وارد نشده.

سازوکار این شرکت ها به این صورت است که ابتدا خودرو از چین وارد می کنند.سپس خط تولید و مونتاژ این خودرو ها را از چین می خرند.البته بیشتر قطعات از چین وار می شود.در ایران بیشتر مونتاژ می شود و به مشتری تحویل می شود.مکان کارخانجات خودروسازی این شرکت ها در بم نزدیک کرمان می باشد.در مطلب جداگانه در رابطه با این شرکت ها مفصل صحبت شده.

بهترین ماشین چینی در بازار ایران چیست؟

در این قسمت به معرفی و بررسی کوتاهی از بهترین ماشین چینی های موجود در ایران می پردازیم.در مطلب دیگری به طور مفصل در رابطه با این خودروها صحبت کردیم.می توانید خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنید و در مطلب جدا در رابطه با این خودرو بیشتر بدانید.در این مطلب بیشتر از خودروهای سه کمپانی معتبر نام برده می شود.می توانید نظرات و تجربیات خود را از رانندگی با این خودرو ها در انتهای همین مطلب برای ما بنویسید.

بهترین های مدیران خودرو با نام تجاری فونیکس

شرکت مدیران خودرو با سابقه ترین وارد کننده ماشین چینی در ایران است.خدمات پس از فروش نسبتا خوب و شرایط فروش مناسب برای باعث شد مشتریان زیادی داشته باشد.در ابتدا با واردات خودروهای چینی ارزان وارد بازار ایران شد.اما پس از مدتی واردات خودروهای لوکس چینی را آغاز کرد.در حال حاضر خودروهای لوکس مدیران خودرو با نام تجاری فونیکس در بازار ایران عرضه می شود.این خودروها دارای آپشن های روز و طراحی زیبا و کیفیت ساخت نسبتا خوب می باشد.پیشرفت خودروسازی چین را می توانید از بررسی تا به امروز خودروهای مدیران خودرو در طی 10 سال ببینید.در ادامه به بررسی خودروهای فونیکس می پردازیم.

آریزو 5 پرو ارزان ترین فونیکس ایران

آریزو 5 را می توان اوین خودروی لوکس چینی در ایران دانست.موتور و گیربکس این خودرو به اندازه ای با کیفیت بود که عرضه این خودرو سالها ادامه داشت.قیمت منطقی و کیفیت ساخت بالا و موتور و گیربکس متناسب با هم از ویژگی های این سدان زیبای چینی می باشد.به تازگی نسخه ی ارتقاع یافته به نام آریزو 5 پرو به بازار عرضه شده.آپشن های جدید و اصلاحاتی در موتور و گیربکس از ویژگی های این مدل است.البته ظاهرا مشکل کوبش آریزو 5 هنوز حل نشده.اما ما به راحتی این مشکل را حل کردیم.در مطلبی به مقایسه آریزو 5 معمولی و پرو پرداختیم.مطالعه این مطلب خالی از لطف نیست.این خودرو با قیمت 1 میلیارد و 100 هم اکنون در شرکت مدیران موجود می باشد.

بهترین ماشین چینی

آریزو 6 پرو سدانی با طراحی بسیار زیبا

اگر به دنبال یک خودروی چینی با طراحی مشابه با خودروهای کره ای و ژاپنی هستید آریزو 6 پرو بخرید.این خودرو دارای یک سواری نرم و آپشن های زیادی می باشد.رانندگی با این خودرو حس خوبی به شما میدهد.وقتی سوار آریزو 6 پرو می شوید با یک خودروی لوکس مواجه می شود.پشت کیلومتر دیجیتالی و فرمان D چشم شما را می گیرد.ن.رپردازی داخلی خوب به نظر میرسد.ظاهرا موتور گیربکس این خودرو با هم همخوانی دارد.داخل اتاق جا ار است.جلوبندی و موتور این خودرو به آریزو 5 شباهت دارد.در مطلب دیگری در رابطه با مزایا و معایب آریزو 6 پرو و مشخصات فنی این خودرو بحث می کنیم.با توجه به قیمت و شرایط فروش خوب این خودرو به نظر می رسد آریزو  6 پرو نسبت به رقبا ارزش خرید دارد.اگر تجربه رانندگی با این خودرو را دارید در انتهای این پست برای ما بنویسید.به نظر شما بهترین ماشین چینی موجود در ایران آریزو 6 پرو می باشد؟

چرا تیگو 7 پرو ارزش خیلی پر فروش است؟

در ادامه بررسی ها به خودروی تیگو 7 پرو می رسیم.این خودرو در ادامه موفقیت تیگو 7 اکسلنت وارد بازار ایران شد.تیگو 7 پرو شباهت زیادی به تیگو 8 پرو دارد.البته ابعاد کوچکتری دارد.همچنین آپشن های آن هم کمتر است.خودروی تیگو 7 پرو یک خودروی استراتژیک برای مدیران خودرو می باشد.به این دلیل که اکثر افراد تیگو 8 پرو را خیلی دوست داشتند.اما تیگو 8 قیمت بالایی دارد.اگر ظاهر تیگو 8 دوست دارید و پول کافی ندارید حتما تیگو 7 پرو بخرید.سبک تر بودن بدنه باعث شده شتاب بهتری داشته باشد.سواری نرم دارد.بیشتر آپشن ها را دارد.از لحاظ ظاهری و داخل اتاق ساده تر از تیگو 8 است.با استقبال بی نظیری روبرو شده.موتور و گیربکس با هم هم خوانی دارد.اگر به مشخصات فنی تیگو 7 علاقه دارید و تفاوت تیگو 7 اکسلنت و تیگو 7 پرو را نمی دانید می توانید مطب منتشر شده را بخوانید.

اگر بودجه کمتری دارید به شما چری تیگو 7 اکسلنت را پیشنهاد می کنیم.این خودرو به اندازه ای با کیفیت است که نمی توان آن را نا دیده گرفت.موتور و گیربکس روی تیگو 7 روی آریزو هم نصب شده و بسیار جواب داده.تیگو 7 اکسلنت را می توان یک کراس اوور شهری لوکس چینی دانست.سواری نرمی دارد.آپشن های منطقی دارد .اگر بین آریزو 5 اکسلنت و تیگو 7 اکسلنت گیر کردید ما هر دو را پیشنهاد می کنید.چون این دو خودرو در اصل نسخه سدان و کراس اوور یک موتور گیربکس است.

شاسی بلند لوکس چینی به تیگو 8 پرو

درست در زمانی که هکه نگاه ها به سمت خودروهای شاسی بلند لوکس قدیمی مانند لندکروز های 2017 در ایران بود,تیگو 8 پرو به بازار عرضه شد.ما قصد مقایسه این دو خودرو را نداریم.چون اصلا در حد هم نیستند.اما می توان گفت تیگو 8 به واقع یک شاسی بلند است.رقبای تیگو 8 پرو را می توان کره ای های مدل 2017 دانست.خودروهایی مانند سورنتو می تواند رقیب تیگو 8 پرو باشد.البته با آپشن های زیادی که دارد مطمئن هستیم که تیگو 8 بهتر است.اما در برابر سورنتو 2023 تیگو 8 حرفی برای گفتن ندارد.موتور نسبت به وزن آن کمی ضعیف است.اما اگر به دنبال یک شاسی بلند با آپشن های زیاد و به روز هستید این خودرو پیشنهاد می شود.بهترین ماشین چینی در بازار ایران شاید همین باشد.اما نوسان قیمت این خودرو خیلی زیاد است.در مطلبی در رابطه با مزایا و معایب خودروی تیگو 8 پرو مفصل صحبت می کنیم.

فونیکس fx یک چینی مفهومی در خیابان

فونیکس fx را می توان یک خودروی کانسپت دانست که به بازار راه پیدا کرده.طراحی این خودرو به اندازه ای زیباست که نمی توان نام چینی را روی آن گذاشت.شاید بتوان گفت چینی ها با این خودرو به سطح های بالایی در طراحی خودرو دست پیدا کرده اند.دیگر نمی توان به چینی ها لقب کپی کاری را داد چون در صنعت خودرو به سرعت پیشرفت کرده اند و به نوعی ایده پرداز طراحی شده اند.البته برای اثبات این حرف فقط به فونیکس fx بسنده نمی کنیم.خیلی از خودروهای چینی با کیفیت در دنیا وجود دارد که ما هنوز ندیدیم.تجربه شخصی این جانب در سفر به چین و شهر گوانگجو دیدن خودروهای لوکس چینی بود که در حال رقابت با خودروهای لوکس دنیا مانند پورشه و بنز و سایر خودروها بود.جالب است بدانید واردات خودرو به چین ممنوع نیست اما خودروهای چینی به اندازه ای با کیفیت هستند که زیاد به خودروهای دیگر فکر نمی شود.البته خودروهایی مانند پورشه به اندازه ای اصالت وزیبایی دارند که کسی نمیتواند از کنار آن بگذرد.شاید اصالت تنها چیزی است که خودروهای چینی ندارند.

البته عکس این خودرو نسبت به خود این خودرو در خیابان بهتر است.شاید اگر این خودرو را در خیابان ببینید نفهمید که fx است.اما در کل ماشین خوش استایلی است و سواری خوبی دارد.البته داخل اتاق زیاد جادار نیست.قیمت مناسبی دارد.جوان پسند است.موتور گیربکس خوبی دارد.مشخصات فنی فونیکس fx را در همین سایت بخوانید.

چری x55 پرو خودروی محبوب خانم ها

ایکس 55 پرو از جمله خودروهایی بود که ابتدا در حالت اکسلنت وارد بازار شد.اما فروش خوبی نداشت.اما بعد از مدتی x55 پرو وارد شد.کیفیت موتور و گیربکس بهتری دارد.طراحی ظاهری جذاب و جوان پسندی دارد.این خودرو خیلی مورد توجه خانم ها قرار گرفته.یک خودروی جذاب و خوش رکاب برای مصارف شهری است.این خودرو اگرچه در دسته خودروهای فونیکس قرار ندارد اما واقعا آپشن های یک لوکس چینی را دارد.آپشن های زیادی دارد.قیمت این خودرو نسبت به رقبا کمی بالاست.اما طرفداران زیادی دارد.شاید بتوان با شرایط فروش خوب این خودرو را خرید.در مطلب دیگر در رابطه با خودروی ایکس 55 پرو و مزایا و معایب این خودرو صحبت کردیم.

خودروی چری ایکس 33 جدید با نام x33 کراس

خودروی ایکس 33 کراس یا x33 کراس به زودی وارد بازار ایران می شود.این خودرو در واقع با نام اتاق تیگو 3 در چین موجود است.تیگو 3 در چین مدل های زیادی دارد.نام مدل جدید در چین omoda c3 می باشد.ششمین نسل این خودرو هم در راه ایران است.انگار مدیران خودرو کاملا با سلیقه مردم آشنا شده.تمام خودروهای جدید جذابیت خوبی دارد.البته از پیشرفت چینی ها در خودروسازی نمی توان چشم پوشی کرد.پیشرفت چین را با مقایسه نمونه اول ایکس 33 با نمونه جدید ایکس 33 کراس x33 cross شگفت زده می شوید.

خودروهای چینی جدید دیگر بنجل نیست.کیفیت ساخت بالا رفته.آپشن ها تماما به روز هستند.مهمتر اینکه موتور و گیربکی با توجه به بودجه مشتری متغیر است.مثلا همین خودروی x33 کراس با دو موتور و گیربکس در راه ایران است.موتور گیربکس این دو مدل با x22 پرو یک است.یعنی یک موتور 1 لیتر دنده اتومات و مدل دیگر موتور 1.5 لیتر دنده دستی دارد.البته به نظر یک تیپ فول با موتور 1.5 و گیربکس اتومات هم در راه باشد.تجربه غلط در رابطه با ایکس 22 پرو 1 لیتر اتومات در حال تکرار است.البته شاید ضعف را برطرف کرده باشند.اما موتور و گیربکس ایکس 22 پرو دنده اتومات 1 لیتر با هم همخوانی نداشت.شاید به دلیل وجود توربو بود.اما صاحبان آن به مشکل خوردند.در رابطه با مزایا و معایب ایکس 22 پرو در مطلب دیگری صحبت شده.

خودروهای لوکس کرمان موتور را بیشتر بشناسید

کرمان موتور را می توان رقیب اصلی مدیران خودرو در ایران دانست.البته سبک واردات و فروش هر دو با هم متفاوت است.کرمان خودرو بیشتر نمرکر خود را روی خودروهای کره ای گذاشت.اما با وجود تحریم ها و جلوگیری از واردات خودروها کرمان موتور هم از کیا و هیوندای دست کشید و خودروهای چینی را وارد کرد.همانند مدیران خودرو,شرکت کرمان موتور هم خودروهای لوکس را با نام KMC وارد کرد.آخرین سری خودروهای جک موتور همان جک اس 3 و جک جی 4 می باشد.سری بعد از این خودروها با نام تجاری kmc وارد شد.سه مدل t8 , k7 و j7 از تازه وارد های این شرکت می باشد.در ادامه به توضیح در رابطه با این مدل ها می پردازیم.

پیکاپ پر طرفداری به نام kmc T8

KMC T8 یک نمونه پیکاپ با چهره ای جذاب بود.رنگ های این خودرو هم در فروش این خودرو تاثیر داشت.این خودرو به ظاهر خیلی با کیفیت است.به واقع همین هم هست.حتی موتور 2 لیتر توربو نصب شده روی آن قدرت خوبی دارد.اما یک مشکل اساسی وجود دارد.گیربکس تی 8 با موتور هم خوانی ندارد.این امر سبب شده نتوانید قدرت کافی را از این خودرو بگیرید.تی 8 در زمانی وارد ایران شد که همه به دنبال خودرویی آفرودی بودند.اکثرا از خودروهای گران قیمت و قدمی تویوتا و نیسان خسته شده بودند.همه به دنبال یک پیکاپ جادار زیبا با آپشن های روز و با قیمت منطقی بودند.پیکاپ های نا موفق چینی دیگر در بازار ایران بود.اما تی 8 یک چیز دیگر بود.با ورود تی 8 به بیابان های ایران یک ایراد اساسی به مذاق کسی خوش نیامد.این خودرو در فشار زیاد به مشکل گیربکس خورد.صفحه کلاچ تی 8 در فشار زیاد فوری می سوزد.در مطلب دیگری به بررسی تخصصی و مقایسه دو خودروی t8 و t9 میپردازیم.نظر خود را راجع به این ماشین چینی لوکس آفرودی بنویسید.

KMC K7 یک شاسی بلند با کیفیت در ایران

KMC K7 را می توان یک شاسی بلند با کیفیت دانست.این خودرو در زمان بدی وارد بازار ایران شد.طرح فروش این خودرو به بن بست خورد.کرمان موتور قصد داشت با شرایط خوبی K7 را بفروش برساند.اما به دلیل نوسانات قیمتی شدید و طرح یک پارچه این اتفاق نیفتاد.در ابتدا تبلیغات کمی روی این خودرو شد.همین تبلیغات باعث شد همه منتظر خودوریی جذاب باشند.اما هم زمان هم خودروهای لوکس چینی با برندهای مختلف وارد بازار شد.برای همین K7 با فروش خوبی همراه نبود.این امر باعث شد قیمتهای خودرو خیلی بالا برود.دیگر کسی دنبال خودرویی لوکس چینی نبود.همه دنبال شرایط فروش خوب بودند.در رابطه با مزایا و معایب و مشخصات فنی KMC K7 مفصل صحبت شده.اما به نظر شما بهترین ماشین چینی در ایران همین حودرو است؟

سدان جذابی به نام KMC J7 در خیابان های ایران

خودروی KMC J7 را می توان نمونه سدان K7 دانست.این خودروی سواری کرمان موتور توانست نظر ها را به خود جلب کند.رقبای چینی این خودرو را می توان آریزو 6 پرو و خودروی ریسپکت دانست.با توجه به مشخصات فنی این خودروها تفاوت زیادی مشاهده نمی شود.سلیقه مشتری شرایط فروش و خدمات پس از فروش تصمیم نهایی را می گیرد.در ضمن باید توجه اشته باشید این خودرو را برای چه کاری لازم دارید.اگر به دنبال خودرویی با کیفیت برایمصارف شهری و مسافرت کوتاه بین شهری هستید KMC J7 پیشنهاد خوبی است.مشخصات فنی و مزایا و معایب KMC J7 در مطلب دیگری کامل عنوان شده.اگر تجربه رانندگی و خرید این خودرو را دارید با ما در میان بگذارید.تجربه خود را در پایان همین مطلب برای ما بیان کنید.

بهترین ماشین چینی

رونمایی از جک S7 در جاده های ایران

با ورود بسیاری از خودروهای چینی به بازار انتخاب بیشتری برای خرید خودرو دارید.با توجه به بودجه شما خودروهای متفاوتی در بازار موجود است.رقبای اصلی جک اس 7 در بازار ایران لیفان x70 و کوپا ریگان و چری تیگو 8 و فونیکس تیگو 7 می باشد.مشخصات فنی تمامی این خودروها تقریبا مشابه هم می باشد.اما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید به بازار فروش خودروهای کارکرده و افت قیمت خودرو و بازار لوازم یدکی این خودرو ها توجه کنید.به نظر در بین این خودروها جک s7 کمی سر تر باشد.اما تیگو 8 پرو هم خودروی بدی نیست.البته شرایط فروش این خودروها باهم متفاوت است.ولی اکثرا شرایط پرداخت قسطی برای خرید در نظر گرفته شده.

با ورود جک S7 به بازار ایران رقابت بین خودروهای چینی داغ تر ی شود.در حال حاضر با هر بودجه ای می توانید چندین انتخاب چینب داشته باشید.این انتخاب باید روی اصول باشد.باید با توج به پولی که می دهید بهترین خدمات پس از فروش را دریافت کنید.حالا که قیمت خودرو خیلی بالا رفته خودروسازان باید بیشتر به مشتری بها بدهند.بازار خودرو دیگر مانند قدیم در انحصار تعدادی تولید کننده نیست.شما با انتخاب درست  و بها ندادن به خودروهای بی کیفیت خودروساز را مجبور به ارائه خدمات بهتر می کنید.در این صورت است که بهترین ماشین های چینی به بازار ایران وارد می شود.می توانید مشخصات فنی خودروی جک اس 7 را در همین سایت بخوانید.

جک JS5 یا KMC x5 را بهتر بشناسید

به تازگی اخباری مبنی بر ورود یک شاسی بلند چینی توسط کرمان موتور به گوش می رسد.این خودرو با طراحی جذاب و زیبا در چین هم فروش خوبی داشته.سوال بسیار از افراد قبل از خرید خودروی چینی یا خودروی تازه وارد همین است.اما برای پاسخ به این سوال اول باید بدانید که این خودرو را برای سرمایه گذاری می خرید یا استفاده روزمره.سرمایه گذاری روی خودروی جدید کمی ریسک دارد مخصوص اگر این خودرو چینی باشد.اما باتوجه به شرایط سیاسی و تورم بالای کشور می توان حدس زد اگر این خودرو را شرایطی بخرید و در بازار آزاد بفروشید سود می کنید.اما اگر مصرف کننده باشید می توان گفت که خرج این خودرو بالاست.چون توربو دارد.شما باید هر 5 هزارتا سرویس فیلتر و روغن را به صورت خیلی منظم انجام دهید.باید از بنزین سوپر برای این خودرو استفاده کنید.حتما باید در رانندگی دقت کنید چون قطعات بدنه این خودرو قیمت بالایی در بازار آزاد و نمایندگی دارد.اما می توانید برای کارهای روزمره و رانندگی راحت روی این خودرو حساب کنید.در مطلب دیگری در رابطه با مزایا و معایب خودروی KMC x5 بیشتر توضیح دادیم.

گروه خودروسازی بهمن چه خودروهایی دارد؟

گروه خودروسازی بهمن چندین سال قبل با واردات خودروهای مزدا و نیسان شناخته می شد.اما این گروه بعد از تحریم ها کمی کم کار شد.بعد از مدتی فعالیت خود را با خودروهای چینی آغاز کرد.این شروع دوباره سر و صدای زیادی به پا کرد.در ابتدا گروه بهمن خودروی زیبایی به نام لاماری به بازار ایران عرضه کرد.طراحی و رنگ های این خودرو به اندازه ای جذاب بود که کمتر کسی میفهمید که محصول چین است.شباهت این خودرو به پورشه ماکان خیلی جالب بود.بعد از این خودرو دو مدل دیگنیتی و فیدیلیتی وارد بازار شد.هر سه مدل فروش خوبی داشت.رشد قیمت بالای این خودروها در ایران خیلی سرو صدا کرد.تاجایی که کار به رسانه ها کشید و فروش متوقف شد.اما از محبوبیت این خودروها کاسته نشد.در ادامه به بررسی این سه مدل می پردازیم.بهترین ماشین چینی از بین این سه خودرو کدام است؟

آیا لاماری ارزش خرید دارد؟

خودروی لاماری در ابتدا با تبلیغات زیادی وارد بازار ایران شد.طراحی ظاهری این خودرو به پورشه ماکان 2017 خیلی نزدیک است.طراحی داخلی این خودرو نمره قبولی میگیرد.سواری نرمی دارد.آپشن های زیادی دارد.صفحه کیلومتر دیجیتالی و سر دنده موسی از جذابیت های داخل اتاق است.فضای اتاق جادار است.به نظر می آید با این قیمت لاماری ارزش خرید دارد.البته در حال حاضر شرکت فقط در سامانه ثبت نام خودرو لاماری را می فروشد.ولی می توانید در بازار آزاد هم صفر این خودرو را پیدا کنید.در مطلب دیگری در رابطه با مشخصات فنی لاماری و مزایا و معایب لاماری بحث می کنیم.

تفاوت دیگنیتی و فیدلیتی چیست؟

دو خودروی دیگنیتی و فیدلیتی هم زمان با هم به بازار عرضه شد.به نظر می رسید دلیل این کار پاسخگویی به هر نوع سلیقه ای باشد.در حقیقت دیگنیتی باب میل یک عده است.اما فیدلیتی جوان پسند تر است و طرفداران زیادی دارد.البته در وزن و بازدهی و این دو تفوت هایی وجود دارد.اما می توان گفت بیشتر به سلیقه فرد بستگی دارد که کدام را انتخاب کند.به نظر می آید دیگنیتی پر فروش تر باشد.شاید دلیل این امر شباهت دیگنیتی با سانتفانه 2017 باشد.البته این دو مدل آپشن های زیادی دارد و تمام نیاز مصرف کننده را برطرف می کند.در مطلب جدا در رابطه با مشخصات فنی و مزایا و معایب دیگنیتی و فیدلیتی صحبت خواهیم کرد. مدل جدید فیدلیتی در راه ایران است. خودروی فیدلیتی دریم DREAM برای رقابت با تیگو 8 پرو قرار است به ایران بیاید.این خودرو از لحاظ ابعادی بسیار بزرگ تر از مدل قبلی است.دو دف است.قدرت بیشتری دارد.در مطلبی در رابطه با فیدلیتی دریم DREAM توضیحات زیادی می دهیم.

سدان لوکس مدیران خودرو آریز 8

خودروی آریزو 8 یک سدان لوکس چینی می باشد. این خودرو در بازار رقابتی هم سطح سدان هایی نظیر آئودی A7 یا سدان های خوب کره ای و ژاپنی می باشد. ما به کیفیت ایمن خودرو در 10 سال آینده کاری نداریم. اما چیزی که چری در همین الان رونمایی کرده دسته کمی از خودروهای سدان لوکس ندارد. این خودرو پر از آپشن های جذاب است. طول و عرض این خودرو زیاد است. در نتیجه فضای سر نشین زیادی را شاهد هستیم. فضای خوبی برای سرنشین عقب وجود دارد. همچنین آپشن های زیادی برای سر نشینان عقب است. شاید اگر اقراق نباشد چری قصد داشته خودرویی در حد سری 8 بی ام دبلیو ارائه دهد. مطمئنا در آینده چنین هم می شود. در مطلبی به صورت مفصل در رابطه با معایب آریزو 8 صحبت کردیم. بهتر است این مطلب جذاب را مطالعه کنید.

فونیکس تیگو 9 بخریم یا لندکروز 2005

خودروی تیگو 9 دارای یک پیشرانه 2 لیتری توربو شازژ 4 سیلندر دارد.این موتور سیستم پاششی tgdi بنزین را به داخل موتور دارد.برای همین باید از بهترین بنزین با بیشترین درجه خلوص مصرف کند.در این مورد باید بدانید چون حتما باید از مکمل سوخت اصلی و یا بنزین سوپر برای این خودرو استفاده کنید. موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ خطی در تیگو 9 می تواند 261 اسب بخار در دور موتور 5500 تولید کند.این موتور در هر 100 کیلومتر به طور میانگین 7.7 لیتر بنزین مصرف می کند.البته این عدد در مسیر های جاده ای بین شهری کمتر از 6 و در شهر ها و ترافیک بالای 10 است.این موتور به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک آیسین متصل شده و قدرت آن به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. در مطلبی در رابطه با معایب خودروی تیگو 9 صحبت می کنیم. به نظر مطلب خوبی برای طرفداران این خودرو است.

مطلب پایانی

در ابتدای ورود خودروهای چینی به ایران انتقادات زیادی به کیفیت و طراحی ظاهری شده بود.اما طی این 10 سال پیشرفت چشمگیر چین در صنعت خودرو مثال زدنی است.درست است که هنوز انتقادات زیادی وارد است اما باید بدانید چین دیگر کپی نمی کند.بسیاری از خودروهای چینی درجه یک وارد ایران نشده.باید بدانید این چیزی که می بینید تمام چیزی نیست که چین تولید می کند.از شرکت های وارد کننده انتظار می رود خودروهای با کیفیت چینی را وارد کنند.مطمئنا چیزی که در فروش این خودروها تاثیر دارد شرایط فروش خوب و کیفیت و خدمات پس از فروش است.اگر قصد خرید خودروی چینی دارید حتما مطالب ما را در رابطه با این خودروها بخوانید.سعی شده به طور تخصصی روی تمام این خودروها کار کنیم.تمام مزایا و معایب موجود گفته شده.لوازم یدکی ماشین های چینی در فروشگاه کارکیتس تامین می شود.اما قبل خرید خودروی چینی حتما با افراد آگاه مشورت کنید.نظرات خود را در رابطه با تجربه رانندگی با این خودروها را با ما در میان بگذارید. بهترین ماشین چینی از بین خودروها کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *